Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ok. Het probleem leek/lijkt onoplosbaar. Dus gisteravond terug naar MM. Daar hebben ze gekeken en ik kreeg direkt een tegoedbon twv het toestel. Nu dus poging 2 met een nieuwe One S. Ben benieuwd. Wat wel direkt opvalt is dat het bereik van T-Mobile en mn WiFi thuis vel beter is dan bij de vorige One S. So far so good….
Ik hou jullie op de hoogte van de + en - punten die ik ondervind.
Waarschijnlijk gewoon een toestel met productie fouten gekregen de 1e keer. Vind het ook vreemde problemen die ik verder nergens zie.
Hoop dat het 2e toestel een groter succes is!
Ik heb dit ook, precies hetzelfdeBen jij terug gegaan naar de winkel of heb je via HTC het eea vergoed gekregen? Gr Maaike
NOu het lijkt er op via de winkel niet htc want hij zegt mm dat zal denk ik mediamarkt zijn.
Johnnybrera;317172ik heb precies het zelfde probleem wat moet ik doen? zal ik hem resetten of zal ik hem terug brengen waar ik hem gekocht heb?
Sinds vanochtend het volgende probleem. Ik wil een app opstarten, One S loopt vast. Start opnieuw op. Dan komt het scherm met HTC One en het melodietje. vervolgens wordt het scherm weer zwart en begint het proces opnieuw. Via de handleiding geprobeerd te resetten maar hij blijft in dezelfde fout komen. nu via het reboot menu het toestel uit kunnen schakelen maar als ik hem weer aan zet gebeurt hetzelfde weer. Ook had ik slecht ontvangst zowel 3G als Wifi. Iemand zelfde soort problemen of iemand die weet hoe dit opgelost kan worden? bvd John
tim5599Johnnybrera;317172ik heb precies het zelfde probleem wat moet ik doen? zal ik hem resetten of zal ik hem terug brengen waar ik hem gekocht heb?
Sinds vanochtend het volgende probleem. Ik wil een app opstarten, One S loopt vast. Start opnieuw op. Dan komt het scherm met HTC One en het melodietje. vervolgens wordt het scherm weer zwart en begint het proces opnieuw. Via de handleiding geprobeerd te resetten maar hij blijft in dezelfde fout komen. nu via het reboot menu het toestel uit kunnen schakelen maar als ik hem weer aan zet gebeurt hetzelfde weer. Ook had ik slecht ontvangst zowel 3G als Wifi. Iemand zelfde soort problemen of iemand die weet hoe dit opgelost kan worden? bvd John