Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
monstuur;358087
Beste Androiders,
Weet er iemand hoe het zit met de uitrol van Jelly Bean voor de HTC One S?
Onlangs zijn er al vele One x toestellen geupdate naar 4.1 en ik heb berichten gelezen dat er in Taiwan ook al verschillende S toestellen de update hebben gekregen. Er is daar zelfs een witte One S gelanceerd met 64GB opslag die vanuit de doos geleverd word met android 4.1..
Ik heb al op internet gezocht maar kan daar niet echt veel duidelijkheid vinden, ik hoop dat hier wel te krijgen.
Discussier hier over Jelly Bean voor de One S of stel je vragen.
Met vriendelijke groet,
Mon
HTC begint uitrol Android Jelly Bean voor One X | Tablets en telefoons | Tweakers
http://www.androidworld.nl/forum/htc-one-x/41216-jelly-bean.html
Gerucht: Jelly Bean voor de HTC One X rolt uit in Europa - Androidworld Androidworld
Op het internet is nog veel meer te vinden..
ja die berichten had ik inderdaad ook gelezen.
maar hier in europa zijn er volgens mij nog geen mensen met de officeele jelly bean erop.
JB voor de One X is in europa nog niet uitgerold, zolang dat niet is gebeurd hoef je JB ook niet te verwachten voor de One S.
Dus hou androidworld of tweakers of nu.nl of androidplanet in de gaten, want als JB voor de One X wordt uitgerold in europa, (lees Nederland) dan zal dat zeker snel worden vermeld.
En pas dan kunnen wij gaan hopen op JB voor de One S. :-|
Jelly bean is nog niet uitgerold in europa alleen nog in taiwan zover ik weet, Ze wouden dit keer eerst hun eigen land updaten.
Je krijgt de update wel maar mensen met de one v en desire c krijgen hem niet.
Ze gaan eerst de one x en one s updaten en daarna kijken naar oudere modellen uit 2011.
De One X is niet de One S. Dus zelfs al zou hij nu uitgerold worden voor de One X, dan nog is dat van geen betekenis voor de One S. Heel simpel: heb geduld!
Zijn er hier mensen met een costum ROM werkt met JB? Zo ja, welke en wat vind je er van? Goed voor gebruik in dagelijks gebruik?
Ik zit ook te denken om me one x weer te rooten en custom rom te doen, Update duurt wel erg lang maar ik hoorde dat je jellybean nog beter niet kon doen al weet ik niet meer waarom.
Ik zoek er dan ook 1 met ota updates binnen halen mag zonder sense, Aangezien ik de vorige keer ziek werd van constant rom te downloaden zelf over te plaatsen enzo.
Ik heb nu CM10 gedraaid op mn One S. Draait soepel. Nu heb ik eens paranoidAndroid geflashed.
Beste Androiders,
Weet er iemand hoe het zit met de uitrol van Jelly Bean voor de HTC One S?
Onlangs zijn er al vele One x toestellen geupdate naar 4.1 en ik heb berichten gelezen dat er in Taiwan ook al verschillende S toestellen de update hebben gekregen. Er is daar zelfs een witte One S gelanceerd met 64GB opslag die vanuit de doos geleverd word met android 4.1..
Ik heb al op internet gezocht maar kan daar niet echt veel duidelijkheid vinden, ik hoop dat hier wel te krijgen.
Discussier hier over Jelly Bean voor de One S of stel je vragen.
Met vriendelijke groet,
Mon