Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marlies1991

Marlies1991

• Lid sinds 23 december 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 december 2012
  • 14:09

Goedemiddag allen,

Ik heb sinds een tijdje een HTC One S, maar de laatste paar dagen doet hij zeer vreemd. Meer specifiek, wanneerik iemand probeer te bellendan hoor je dat toontje dat de telefoon over gaat 2 keer en dan ineens stopt hij met bellen en gaat hij terug naar het contactenscherm. Wanneer iemand mij probeert te bellen, gaat de telefoon 1, 2 of 3 keer over en dan stopt hij even voor een seconde. Daarna gaat hij weer 1, 2 of 3 keer over et cetera. Als ik niet op neem, zegt de telefoon dat ik 2(!) of 3(!) (ligt eraan hoe lang diegene hem heeft laten overgaan) gemiste oproepen heb. Echter, diegene heeft het maar 1(!) keer geprobeerd, maar heeft hem gewoon lang over laten gaan (dit heb ik zelf getest met het mobiel van iemand anders en dan naar mezelf bellen). Als het me lukt om de telefoon binnen die 2 keer overgaan op te nemen dan kan ik voor 2 seconden bellen en dan stopt het gesprek en gaat de telefoon terug naar het startscherm.

Het krijgen en verzenden van SMSjes lijkt goed te gaan. Ik heb de telefoon gereset naar de originele fabrieksinstellingen, maar dit heeft niet geholpen. Verder heb ik altijd de telefoon geupdated met de laatst beschikbare updates.

Komt iemand dit probleem bekend voor en weet de oplossing of waar het eventueel aan kan liggen, laat dit dan alstublieft even weten.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Marlies

Bewerkt (24 april 2013 16:03)
Marlies1991

Marlies1991

• Lid sinds 23 december 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2013
  • 18:42

Goedenavond allen,

Op wonderbaarlijke wijze heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Ik heb geen idee hoe dit kan, maar ik heb het vermoeden dat het een tijd lang bij mijn mobiele provider op wat voor manier dan ook niet helemaal snor heeft gezeten.

Het topic kan dus dicht.

Groet,

Marlies

Bewerkt (24 april 2013 16:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren