Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zou hem eens in de pc doen en kijken of die het daar wel doet misschien eens formatteren.
probleem is: ik heb geen sd-card poort in mijn laptop dus ik kan deze niet in mijn pc steken
Als je een gewone digitale camera hebt kun je 'm daarin misschien formatteren (naar fat, of fat 32).
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
ik heb 3 digitale camera's maar die sd kaarten zijn groter dus dat lukt ook niet
andere mogelijkheden?
Zat er geen adapter bij de micro sd card om deze dan toch in de camera te kijken?
Zit er ook geen optie in het menu om de ad card te formateren? Ook niet als je via de data cable met pc linked als externe schijf?
lekees2;334749
probleem is: ik heb geen sd-card poort in mijn laptop dus ik kan deze niet in mijn pc steken
ik heb een micro sd-card van 2Gb in mijn htc one v gestoken maar heb deze opslag niet bijgekregen. via instellingen,storage en dan komt er op bij storage card: unavailable hoe kan ik dit oplossen? ik wil dat mijn sd-card werkt en dat ik er gebruik kan van maken