Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Vandewim

Vandewim

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2012
  • 12:29

Hallo,

Mij is opgevallen dat sinds die nieuwe updates op mijn One V zijn uitgevoerd me batterij zichtbaar sneller leeg is.
Voorheen deed ik meestal anderhalve dag met me batterij en nu moet ik heb elke dag opladen.
Als ik even 10 minuten whatsapp ofzo dan kost het me bijna 10% batterij terwijl voorheen het misschien 2/3% was.
Ook als ik even ga internetten lijkt het ineens of de batterij razendsnel leegloopt.

Hebben meer mensen dit idee?
Ik had hiervoor een Desire en daarmee was het dramatisch gesteld, bij deze One V was ik erg enthousiast over de batterijduur maar nu krijg ik bijna toch wel flashbacks naar de Desire…

Grt. Wim

Bewerkt (24 april 2013 15:29)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 29 augustus 2012
  • 13:05

Soms is het advies na een update een factory reset te geven omdat er oude en nieuwe gegevens van de systemen door elkaar gaan lopen en botsen.
Wat je eerst kan proberen is of er geen app de boel verstiert. Download GSam Battery Monitor (voorheen Bad Ass battery monitor) uit de Play Store. Dan kun je kijken welke apps de meeste stroom van je accu vragen.
Zo blijkt Chrome browser vaak een slurpert te zijn.

Bewerkt (24 april 2013 15:29)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Vandewim

Vandewim

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 13 september 2012
  • 15:23

Bedankt voor je antwoord, ik heb het de afgelopen week in de gaten gehouden en als mijn telefoon van de 100% naar de 30% is gegaan dan komt dit bijna 50%!!!! door mijn scherm.
Echter heb ik hier niks aan aangepast.
Het maakt geen verschil als ik de ‘automatische helderheid’ aanzet of heel laag.
Verder staat alles uitgevinkt en alleen ‘Scherm autom. draaien staat aan.
Slaapstand na 1 minuut dus verder geen rare instellingen.

Dezelfde instellingen allemaal als voor de software-update.
Bij zo’n factory-reset worden toch alle instellingen etc teruggezet en alles verwijderd?
Dan zou ik alles weer moeten instellen en installeren?

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 september 2012
  • 16:02

Ja klopt bij factory reset word alles gewist idd.
Verder worden je apps weer gedownload/agenda terug gezet wie weet contacten als je ze via google ook laat syncen.

Dus zoveel ben je eigen niet kwijt als je weer inlogt met je gmail account, Whatsapp maakt automatisch een backup als je deze weer installeert en opent kan die hem terug zetten.

Bewerkt (24 april 2013 15:33)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.