Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Janneman

Janneman

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 12 december 2012
  • 10:35

Sinds gisteren kun je je One X+ uitrusten met de laatste HTC firmware. Dit is versie 1.17.401.1

Bewerkt (24 april 2013 16:00)

Nexus 5 | HTC One M7 | Samsung Tab Pro 10.1 | Galaxy Note 3

pamtastic

pamtastic

• Lid sinds 23 augustus 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 10:14

Zijn er al succesvolle updates uitgevoerd?

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
Janneman

Janneman

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 11:45

Ja hoor, bij mij verliep het probleemloos.
Wifi-functie doet het beter!

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Nexus 5 | HTC One M7 | Samsung Tab Pro 10.1 | Galaxy Note 3

Joppe68

Joppe68

• Lid sinds 19 december 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 14:13

Ik heb deze firmware update vorige week geïnstalleerd op een helemaal standaard toestel dat eerst 1.16.401.6 had. Deze 1.16 versie draaide waanzinnig snel en soepel. Helemaal geen problemen met scrollen, wi-fi of andere zaken die deze nieuwe firmware zou moeten gaan “oplossen”. En nu? Bij mij doet deze nieuwe versie precies het tegenovergestelde van wat ie zou moeten doen. Alles gaat langzamer en met schokjes; scrollen, het opbouwen van de hoofdschermen na herstart, het laden van thumbnails (foto's), het laden van webpagina's, het switchen tussen actieve apps enz enz. Het probleem lijkt wel te maken te hebben met de cache….

Afijn, toestel al meerdere keren herstart, maar het wordt niet beter. HTC gebeld en die sturen me alleen maar door naar een servicepunt. Ja lekker, moet mijn hele toestel gereset worden, alles kwijt!!

Daar begin ik dus echt niet aan. Wat mij betreft is deze update dus een grote teleurstelling. Had ik hem maar niet geüpdate maar ja, je gaat ervan uit dat elke officiële update van HTC een goede is, toch? Iemand nog een idee of en hoe je terug kunt naar een vorige firmware versie??

Gr.,
Joppe

P.S. verder een supertoestel natuurlijk, behalve de camera. Die is echt dramatisch slecht (onscherp). Mijn “oude” Nokia's N8 en N97 maakten 10x mooiere en scherpere foto's. Hopelijk gaat HTC en/of Android 4.2 dit snel oplossen!

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 15:12

Er is geen mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige update alleen misschien met een ruu, Maar hier door herstel je je hele telefoon en gaat alles eraf.

Joppe68

Joppe68

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 15:28

Mmm…oke….en Carlos, wat zou jij mij adviseren om nu te doen dan? Terug naar fabrieksinstellingen, een harde reset o.i.d.? En als ik daarbij al mijn instellingen dreig te verliezen (apps, instellingen, home screens, accounts etc…), hoe kan ik dat voorkomen? Een backup maken en zo ja, met welke (gratis) app kan ik dat het beste doen?

Alvast bedankt….

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 15:31

Joppe68;367235
Mmm…oke….en Carlos, wat zou jij mij adviseren om nu te doen dan? Terug naar fabrieksinstellingen, een harde reset o.i.d.? En als ik daarbij al mijn instellingen dreig te verliezen (apps, instellingen, home screens, accounts etc…), hoe kan ik dat voorkomen? Een backup maken en zo ja, met welke (gratis) app kan ik dat het beste doen?

Alvast bedankt….

Accounts en instellingen kan je alleen maar backuppen met apps die root rechten gebruiken. Hetzelfde geldt voor savegames.

Contacten -> link die aan gmail en je raakt ze nooit meer kwijt
Foto's en andere bestanden -> gooi die op dropbox
SMSjes -> SMS Backup & Restore, gratis in de Play Store te downloaden

Ik kan je alleszins aanraden een ‘reset to factory defaults’ uit te voeren, dan zou alles terug soepeler moeten draaien. Dat is alleszins wat ze in dat servicepunt ook gaan doen, en dat kan je makkelijk zelf uitvoeren.

Joppe68

Joppe68

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 15:41

Oke…en als ik die reset naar frabrieksinstellingen doe…..wat raak ik dan allemaal kwijt behalve data zoals foto's, muziek en video's? Ook al mijn accounts, apps, schermlayout, scherminstellingen etc….?

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 15:48

Je One X+ gaat weer hetzelfde zijn zoals je hem uit de doos gehaald hebt na aankoop. Helemaal leeg dus.

Toen er nog een aparte SD kaart was werd alles behouden wat op de SDkaart stond, maar nu dat een intern geheugen geworden is durf ik daar geen uitsluitsel over geven. Kopieer gewoon alles naar je PC of dropbox wat op je SDkaart staat, en dan kan je het daarna terugzetten als het gewist is.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 19:26

z0rk;367244
Je One X+ gaat weer hetzelfde zijn zoals je hem uit de doos gehaald hebt na aankoop. Helemaal leeg dus.

Toen er nog een aparte SD kaart was werd alles behouden wat op de SDkaart stond, maar nu dat een intern geheugen geworden is durf ik daar geen uitsluitsel over geven. Kopieer gewoon alles naar je PC of dropbox wat op je SDkaart staat, en dan kan je het daarna terugzetten als het gewist is.

Alles op je externe geheugen noem ik het blijft gewoon staan dit zal niet verwijderd worden, Het is gewoon een partitie net als in een pc als je een harde schijf in stukken op deelt.

Wat je kwijt ben

Scherm indeling(logisch)
Sms alles gaat toch via whatsapp zowat dus 9/10 keer niet belangrijk dat weg is.
instellingen
Contacten zijn weg deze zal ik aan google/gmail hangen dan kopieert die ze weer terug.
Apps: zijn ook weg maar zodra je inlogt en play store opent download die ze zitten aan je account.
Hoe bedoel je al je accounts je heb maar 1 google account meer kunnen er niet op, Als je bedoeld facebook account extra email account/ twitter acount ja logisch aangezien alles gewist word.

Foto's/video's blijven gewoon staan die staan op andere partitie, Als je echter met ruu doet moet je wel backuppen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren