Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb het ook bij mijn gewone htc one x en met bellen is soms iemand ook slechter te verstaan tenminste buiten, Ik zou ook graag oplossing willen.
Ik denk dat of dit het probleem is of me speaker aangezien collega ook heeft gehad, hij heeft hem laten maken ga ik ook wel doen als ik mag verlengen kies ik vast andere laat ik deze maken
Maar ben ook benieuwd of dit schoon te maken valt.
Ik het dit probleem ook bij mijn One s. Zowel voor als achterzijde zijn verstopt met vuil. Ook de camera aan de voorkant zit bij mij regelmatig vol met stof, deze is gelukkig wel makkelijk schoon te maken met een nat wattenstaafje
Hallo,

Het viel me laatst op dat er vuil tussen de gaatjes van de bovenste speaker (aan de voorkant) zitten, het lijkt op bijvoorbeeld zand korreltjes. Nu zijn het er nog 4 en binnenkort is elk gaatje bezet
Hebben meer mensen hier last van? Hebben jullie ook enig idee hoe het er tussen uit te krijgen is. Je kan er namelijk onmogelijk met een naald het er tussen uit wippen.
Ben benieuwd.
Vriendelijke groeten