Als ik de oneX+ aan de pc koppel opent de pc netjes een mapje waarin ik de telefoon zie. Als ik er naar toe blader kan een of 2 mapjes openen en daarna hangt mijn explorer direct en iedere keer.
Heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, met en zonder de programatuur van htc… maakt allemaal geen verschil. Wat zou dit kunnen zijn of hoe zou dit op te lossen zijn?
Ben trouwens na morgen wel 2 weken op vakantie. Kan even duren voordat ik op vragen antwoord geef.
Als ik de oneX+ aan de pc koppel opent de pc netjes een mapje waarin ik de telefoon zie. Als ik er naar toe blader kan een of 2 mapjes openen en daarna hangt mijn explorer direct en iedere keer. Heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, met en zonder de programatuur van htc... maakt allemaal geen verschil. Wat zou dit kunnen zijn of hoe zou dit op te lossen zijn? Ben trouwens na morgen wel 2 weken op vakantie. Kan even duren voordat ik op vragen antwoord geef.
Als ik de oneX+ aan de pc koppel opent de pc netjes een mapje waarin ik de telefoon zie. Als ik er naar toe blader kan een of 2 mapjes openen en daarna hangt mijn explorer direct en iedere keer.
Heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, met en zonder de programatuur van htc… maakt allemaal geen verschil. Wat zou dit kunnen zijn of hoe zou dit op te lossen zijn?
Ben trouwens na morgen wel 2 weken op vakantie. Kan even duren voordat ik op vragen antwoord geef.