Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ten eerste weet je zeker dat het door de software upgrade komt naar 4.2.2 komt.
om te downgraden moet je de bootloader eerst unlocken en een custom recovery er op te zetten dan pas kun je downgraden het unlocken van de bootloader kun je hier doen http://www.htcdev.com/ om daarna de stock rom 4.1.1 te zoeken op xda http://forum.xda-developers.com/htc-one-x2 en via recovery te flashen.
hallo Gizmobinky
heb het geprobeerd is voor de helft gelukt moet iets downloaden of zoiets?
maar dat gaat ook al niet van harte
nu wil ik mijn htc weer opstarten maar ook dat gaat niet zo zuiver meer.. valt gelijk weer uit.. heb de kans niet eens om code in te voeren terwijl er staat dat hij op 23% is ??
er is vorige week een nieuw beeldscherm in gekomen en die hebben ook gelijk gekeken naar het software maar ook hun hadden er moeilijk heden mee + dat het beeldscherm er nu alweer los zit (bijna er uitvalt)
liever verkoop ik hem met veel spijt..wat kan ik hier nog voor weer krijgen/vragen ? is een nieuwe speaker (beats by dre) + 2 x beeldscherm op gekomen gekomen ? hij heeft mij €300,- gekost + vorige week het beeldscherm €175,- heb de htc net 3 maand in bezit
hoor het graag of er iemand is die dit met een knipoog kan oplossen :/
Mvg Leroy
kunnen deze problemen ook veroorzaakt worden door de batterij omdat als ik in het menu (fastboot) zit er dan staat “battery level is too low to flash” ?? terwijl er inmiddels nu 36% in zit
nu voor de 2de keer een hard reset.. kijken of hij het dan beter doet …(veracht het niet)
hallo leden

mijn htc heeft na de software update 4.2.2 heel veel last van uitvallen
kan hem bijvoorbeeld de hele dag opladen en al is hij 100% en ik voer de code in dan valt hij weer uit en blijft hij 0%
na 2 a 3 minuten (van de lader af) weer aanzetten is hij op 30%
probleem doet zich altijd voor behalve als hij aan de lader ligt
als ik verbinding maak met netwerk (KPN) valt hij ook weer uit.
Wie kan mij helpen hem te downgraden naar het oude software! heb hem al weg gebracht maar ze konden daar niks aan doen??
Ik hoor het graag want kan hem nu niet gebruiken
Mvg Leroy
Bijlage: