Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Selfishdome

Selfishdome

• Lid sinds 18 september 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 16:15

Ik heb een vraagje, ik heb sinds kort mijn telefoon weer geroot omdat ik maximushd erop wil zetten.
Nu zie ik dat de telefoon nog steeds een S-on heeft staan en ik begrijp dat ik er dan geen andere rom ofzo op kan zetten.
Klopt dit en zoja hoe krijg ik dan die S-on naar S- off

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 april 2014
  • 16:35

S-off is niet perse nodig een unlocked bootloader en een custom recovery is al genoeg om een custom rom te flashen.

Selfishdome

Selfishdome

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 17:00

okee dank je voor je reactie, ik kan dus gewoon de tutorial volgen en maximushd erop zetten?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 april 2014
  • 17:48

als je een unlocked bootloader hebt en een custom recovery erop hebt staan dan ja, maar over welke tutorial heb je het dan en waar haal je rom maximusHD dan vandaan voor de htc one x plus.

Selfishdome

Selfishdome

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 18:41

op deze site stond de maximus en vandaar had ik ook het filmpje wat ik er uit begreep is dat hij ook voor de x plus was.
maar omdat ik allerlei dingen moet flashen maak ik me een beetje zorgen of ik mijn telefoon niet brik of verziek en of ik dat weer kan oplossen door een nieuwe RUU te installeren of een backup terug te zetten. http://llabtoofer.com/

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 april 2014
  • 21:48

nee je verziekt je telefoon niet zo maar het gaat erom dat je goed weet wat je doet ik heb hier al veel mensen met een htc geholpen er zijn zelfs mensen bij aan huis geweest die hun htc niet meer aan de praat kregen vandaar.

wat de RUU installer betreft gaat het om het hboot nr, bij htc is het zo dat een RUU niet werkt waarvan de hboot hoger is op het toestel. dus heb je door wat voor een reden geen systeem of backup meer op je toestel hebt en je hboot is hoger dan de hoogste in nummer RUU kun je niet restoren met een RUU installer.

dat probleem is dan alleen nog maar op te lossen met adb sideload dus restoren kan altijd.
s-off is er trouwens nog niet voor de one x plus.

wat de rom betreft als je zeker weet dat hij ook op de htc one x plus kan draaien dan is dat oke maar ik heb hem niet kunnen vinden altans alleen voor de one x.
anders kijk even op xda developersvoor de one x plus hier kun je zo'n beetje alles vinden van tutorials tot rom's

Bewerkt (21 april 2014 21:53)
Selfishdome

Selfishdome

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 23:12

ja je hebt gelijk de plus staat er niet specifiek bij, maar ik was in de veronderstelling dat de plus alleen betrekking had op de grotere opslag capaciteit, maar als ik er verder niets mee kan slopen wil ik het wel proberen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 april 2014
  • 08:52

Ik zou het niet riskeren als de rom ook voor de one X plus zou zijn hadden ze het wel erbij vermeld zo zoek je wel de problemen op.
Dan zou ik voor Venom ViperX+ ROM gaan of Android Revolution HDis ook sense 5 en komt redelijk overeen met maximus HD alleen met meer tweaks.
wel een backup van je stock rom maken voor dat je een custom rom flashed

Bewerkt (22 april 2014 11:34)
Selfishdome

Selfishdome

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 22 april 2014
  • 19:25

ik zal die ook wel eens opzoeken die maximus leek me wel goed omdat je daar otas mee binnen kreeg.
maar staat ook wel bij dat je S-off moet hebben.
Denk dat ik die maar laat schieten dan. andere reden was dat er ook een update naar 4.3 android bijzat :-)

Bewerkt (22 april 2014 21:16) | meer info
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 april 2014
  • 21:51

als je 4.3 of kitkat 4.4 wilt hebben kom je toch aan de kale android of cyanogenmod rom sense 4.3 of kitkat is er volgens mij nog niet.
ik vind het wel een gemiste kans van htc dat de one x en plus niet geupdate wordt naar kitkat die telefoon is toch nog niet zo oud.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.