Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 juli 2014
  • 19:19

doe even dit.

karlijntjev
gaat om windows 7. htc sync staat op de pc en als de telefoon aan de pc aangesloten wordt dan start sync ook automatisch op. in het rijtje van mijn computer komt ook htc one te staan.
als ik bij apparaatbeheer kom staat het bij mij zo

oke maar ik zie geen android usb devices en zie ook een onbekent apparaat dat zou hem kunnen zijn waar het mis gaat.

anders bekijk even ditfilmpje download de sdk en en setup de boel zoals in het filmpje bij ongeveer 3 minuten in het filmpje die drivers moet jij handmatig instaleren, zoek dan even verder op internet hoe die drivers te instaleren er staat genoeg op internet.

of dezekant & klare installer nog makkelijker wel minmaal & fastboot tool eerst uninstallen.

ik hoop dat het nu wel lukt.

Bewerkt (8 juli 2014 19:46)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 9 juli 2014
  • 09:40

redbulletnl
Heb je al ooit met een andere telefoon of radio proberen te koppelen?
volgens mij wil je geen oplossing?
Misschien moet je eerst naar het probleem zoeken en dan pas handelen

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 juli 2014
  • 13:54

redbulletnl
redbulletnl
Heb je al ooit met een andere telefoon of radio proberen te koppelen?
volgens mij wil je geen oplossing?
Misschien moet je eerst naar het probleem zoeken en dan pas handelen
ik heb ook al gevraagt of code 1234 of 0000 niet werkt gezien dit filmjemoet het gewoon werken op een autoradio RNS 510.

ik ook al voorgesteld eerst bluetooth pairen en dan koppelen.

kan ook zijn dat er al 5 apparaten gekoppeld zijn meer kan de radio niet aan.

anders naar de autodealer en de software van de radio updaten als het nodig is.

of ergens een compatibility lijst van de autoradio RNS 510 zoeken en kijken of het toestel wel ondersteunt wordt.

Bewerkt (9 juli 2014 14:12)
karlijntjev

karlijntjev

• Lid sinds 29 juni 2014
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2014
  • 19:40

ik wil heel graag een oplossing en heb heel wat tijd rondgespeurd op internet maar ik doe dit voor het eerst en had er hiervoor nul kennis van. We hebben zelf met verschillende telefoons proberen te koppelen en de auto ziet de telefoons en vraagt om een code. Alle opties van verschillende codes geprobeerd maar de telefoon koppelt niet. Het rooten is dankzij de hulp hier uiteindelijk gelukt en de rsap app hebben we kunnen installeren maar helaas lukt het verbinding maken nog steeds niet.
er staat 1 telefoon in het geheugen van de auto zover we kunnen zien.
Voorheen hadden we een auto met een parrot en daarmee konden we zonder probleem en moeiteloos verbinden.
IK stel alle hulp hier zeer op prijs en als ik zelf het probleem had kunnen vinden dan was ik hier niet om hulp komen vragen.
Ik heb nog een vraagje waar ik hopelijk mee geholpen kan worden als iemand er zin en tijd voor heeft. Nu na het rooten geeft de telefoon melding dat er een systeem update is maar als ik deze wil installeren zoals ik dat voorheen doet dan gaat hij naar het menu zoals in de afbeelding (dit is een voorbeeld van internet) hoe installeer ik nu een update?

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 12 juli 2014
  • 11:59

ota updates van htc kunnen niet geinstaleerd worden met een custom recovery op een toestel draaiend op de stock rom.

om ota updates van htc door te voeren moet! de stock recovery geflashed worden om daarna de bootloader te locken je bent daarbij je root acces kwijt het toestel is dan helemaal weer stock mits de stock rom erop staat.

er is nog een andere mogelijkheid doormiddel van een RUU exe installer als deze er is.

pas wel op welke bestanden je flashed gezien je ervaring met rooten, beter 3 x controleren als 1 maal verkeerd.

met de toolkit van hasoon voor de onx + bij Post 3: How to reverse everything and go back to stock

Unlock bootloader, Root, Flash Custom ROM, Flash Kernel

ps ik vind het wel jammer je hebt er zoveel tijd & energie in gestoken om het toestel te rooten, je kunt ook een custom rom proberen maar ik denk toch dat het probleem bij jullie radio ligt of de htc onex + is niet compatible en daar doe je niets tegen misschien is er wel een firmware update voor jullie radio en dat daar mee het probleem is opgelost, even googelen of er een firmware update is of bij de garage vragen/laten controleren.

Bewerkt (12 juli 2014 12:41)
karlijntjev

karlijntjev

• Lid sinds 29 juni 2014
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2014
  • 21:26

Echt super bedankt voor de hulp hier. Ik moest in het rsap programma een extra handeling uitvoeren bleek en nu werkt het. Maar zonder de hulp hier had ik de voorgaande stappen nooit kunnen uitvoeren. echt heel erg bedankt!! ik heb nu een heel blije echtgenoot

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.