Hier op vakantie is het scherm van mijn HTC kapot gegaan. Het probleem is dat ik voor onze groep van 8 een Tricount bij hield van alle uitgaven. Ik zou graag de data hiervan terug hebben, want we hebben heel veel met cash betaald.
Ik kan via USB op het intern geheugen van mijn HTC, maar daar kan ik nergens de data van de Tricount vinden. Daarom zou ik mijn scherm willen klonen op mijn computer via USB. Weet er iemand of dit überhaupt mogelijk is en zo ja, hoe ik dit het beste doe?
Alvast bedankt voor de hulp!
Hier op vakantie is het scherm van mijn HTC kapot gegaan. Het probleem is dat ik voor onze groep van 8 een Tricount bij hield van alle uitgaven. Ik zou graag de data hiervan terug hebben, want we hebben heel veel met cash betaald. Ik kan via USB op het intern geheugen van mijn HTC, maar daar kan ik nergens de data van de Tricount vinden. Daarom zou ik mijn scherm willen klonen op mijn computer via USB. Weet er iemand of dit überhaupt mogelijk is en zo ja, hoe ik dit het beste doe? Alvast bedankt voor de hulp!
Hier op vakantie is het scherm van mijn HTC kapot gegaan. Het probleem is dat ik voor onze groep van 8 een Tricount bij hield van alle uitgaven. Ik zou graag de data hiervan terug hebben, want we hebben heel veel met cash betaald.
Ik kan via USB op het intern geheugen van mijn HTC, maar daar kan ik nergens de data van de Tricount vinden. Daarom zou ik mijn scherm willen klonen op mijn computer via USB. Weet er iemand of dit überhaupt mogelijk is en zo ja, hoe ik dit het beste doe?
Alvast bedankt voor de hulp!