laatst heb ik mijn telefoon gereset aangezien hij traag werkte en vaak vast liep. Nu was ik gister op een festival waar ik een paar mooie filmpjes heb gemaakt. Toen ik deze echter wilde terugkijken zat er tot mijn verbazing geen geluid onder de filmpjes. Ik heb ze voor de zekerheid nog overgezet naar mijn pc maar ook daarop zat er geen geluid bij. Ook heb ik geprobeerd het te converteren naar avi, maar ook dat helpt niet. Het rare is alleen dat ik vandaag getest heb of mijn telefoon nu wel geluid wilde opnemen tijdens het filmen en nu lukte dat wel gewoon. Nu kan het zijn dat tijdens het festival de muziek te hard stond om op te nemen, maar in het verleden (voor de reset) was dit nooit een probleem…
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik zou graag mijn filmpjes terug willen kijken met geluid!
Alvast bedankt!
Robbert
Hi, laatst heb ik mijn telefoon gereset aangezien hij traag werkte en vaak vast liep. Nu was ik gister op een festival waar ik een paar mooie filmpjes heb gemaakt. Toen ik deze echter wilde terugkijken zat er tot mijn verbazing geen geluid onder de filmpjes. Ik heb ze voor de zekerheid nog overgezet naar mijn pc maar ook daarop zat er geen geluid bij. Ook heb ik geprobeerd het te converteren naar avi, maar ook dat helpt niet. Het rare is alleen dat ik vandaag getest heb of mijn telefoon nu wel geluid wilde opnemen tijdens het filmen en nu lukte dat wel gewoon. Nu kan het zijn dat tijdens het festival de muziek te hard stond om op te nemen, maar in het verleden (voor de reset) was dit nooit een probleem... Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik zou graag mijn filmpjes terug willen kijken met geluid! Alvast bedankt! Robbert
Hi,
laatst heb ik mijn telefoon gereset aangezien hij traag werkte en vaak vast liep. Nu was ik gister op een festival waar ik een paar mooie filmpjes heb gemaakt. Toen ik deze echter wilde terugkijken zat er tot mijn verbazing geen geluid onder de filmpjes. Ik heb ze voor de zekerheid nog overgezet naar mijn pc maar ook daarop zat er geen geluid bij. Ook heb ik geprobeerd het te converteren naar avi, maar ook dat helpt niet. Het rare is alleen dat ik vandaag getest heb of mijn telefoon nu wel geluid wilde opnemen tijdens het filmen en nu lukte dat wel gewoon. Nu kan het zijn dat tijdens het festival de muziek te hard stond om op te nemen, maar in het verleden (voor de reset) was dit nooit een probleem…
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik zou graag mijn filmpjes terug willen kijken met geluid!
Alvast bedankt!
Robbert