Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 april 2012
  • 14:50

Ook de verzekering kan zien of je het toestel unlocked hebt, dat staat namelijk in de bootloader.
Er staat namelijk Locked als het niet unlocked is, anders staat er Unlocked of als je het toestel opnieuw hebt gelocked staat er Relocked.
Maar het is aan hun om te bewijzen dat het eventuele probleem komt doordat het toestel unlocked is. In de voorwaarden staat ook dat de garantie kan komen te vervallen, niet dat je de garantie definitief kwijt bent.

Als je daar liever geen risico's voor loopt dan kun je beter wachten tot er een andere manier van unlocken is. Dat zal niet lang meer duren en dan kun je het toestel unlocken en weer locken zonder dat HTC dat weet.

Je bent vrijwel altijd alle gegevens kwijt als je een andere ROM flashed. Soms brengt een ROMmaker een patch uit en die kun je dan over de ROM flashen zonder dat je gegevens kwijtraakt, maar normaal gesproken zul je bij het flashen van een andere ROM altijd een toestel hebben dat weer terug is naar de fabrieksinstellingen.

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
Julian

Julian

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 706
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 15:12

pklijzing;290086
Ook de verzekering kan zien of je het toestel unlocked hebt, dat staat namelijk in de bootloader.
Er staat namelijk Locked als het niet unlocked is, anders staat er Unlocked of als je het toestel opnieuw hebt gelocked staat er Relocked.
Maar het is aan hun om te bewijzen dat het eventuele probleem komt doordat het toestel unlocked is. In de voorwaarden staat ook dat de garantie kan komen te vervallen, niet dat je de garantie definitief kwijt bent.

Als je daar liever geen risico's voor loopt dan kun je beter wachten tot er een andere manier van unlocken is. Dat zal niet lang meer duren en dan kun je het toestel unlocken en weer locken zonder dat HTC dat weet.

Je bent vrijwel altijd alle gegevens kwijt als je een andere ROM flashed. Soms brengt een ROMmaker een patch uit en die kun je dan over de ROM flashen zonder dat je gegevens kwijtraakt, maar normaal gesproken zul je bij het flashen van een andere ROM altijd een toestel hebben dat weer terug is naar de fabrieksinstellingen.

Kijk hier heb ik iets aan!!

Dus er komt wel een andere manier van unlocken? mooi!
Aangezien dit al mijn 2e one x is en ik heel veel mensen op fora's heb gezien die ook al problemen hadden met de one x.

Maar als je een backup maakt als je de rom “update” dan bewaard die ook de gegevens toch? titanium back up bijvoorbeeld.
Ik heb echt geen zin om elke keer overnieuw te beginnen met mijn spellen .. ;-)

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 april 2012
  • 16:20

Met het terugzetten van een backup moet je altijd voorzichtig zijn. Zolang het geen systeembestanden zijn zullen er weinig problemen zijn.

Persoonlijk maak ik geen gebruik van backups. Alles staat in de cloud en is dus zo weer gesynced (games speel ik niet op de telefoon).

SpartacusNLD

SpartacusNLD

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 1049
  • Reputatie 10
  • 20 april 2012
  • 09:35

aan de topicstarter: http://www.androidworld.nl/forum/htc-one-x/32660-rom-howto-htc-one-x.html

wat vind je er van? tips? DM me aub

Bewerkt (24 april 2013 14:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.