Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

demajoor

demajoor

• Lid sinds 26 maart 2012
  • Berichten 172
  • Reputatie 0
  • 26 april 2012
  • 17:51

SpartacusNLD;294407
iemand al een site gevonden waar ze case mate leveren voor onze One X ?

misschien is dit wat je bedoeld?
Case-Mate Smooth case for HTC One X Black op GSMpunt.nl! HTC One X Hoesjes
nog goedkoper
http://www.mobielbereikbaar.nl/product/case-mate-emerge-smooth-case-black-htc-one-x-1?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist

Bewerkt (24 april 2013 14:43)
Haral

Haral

• Lid sinds 19 augustus 2011
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 17:17

Sinds vandaag heb ik deze: Melkco Leather Case HTC One X Black - PDAshop.nl
Erg mooi hoesje, vind ik. Maar dat mag natuurlijk ook wel voor dat geld.

Bewerkt (24 april 2013 14:46)

Pixel 4a

SpartacusNLD

SpartacusNLD

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 1049
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2012
  • 20:11

demajoor;294435
misschien is dit wat je bedoeld?
Case-Mate Smooth case for HTC One X Black op GSMpunt.nl! HTC One X Hoesjes
nog goedkoper
Case-Mate Emerge Smooth Case Black - HTC One X - MobielBereikbaar.nl

bedankt! ben meer aan t wachten op deze : http://shop.androidworld.nl/index/p/5/id/22236/case-mate-htc-one-x-barely-there-black.html

mathijs727

mathijs727

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 227
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 13:01

Waarom heeft niemand het over van die sleeve hoesjes (hoesjes waar je je mobiel uit haalt als je em wilt gebruiken)?
Ik gebruik die dingen nu al een paar jaar en het is wel zo fijn als je niet de hele tijd een hoesje om je mobiel heen hebt als je zo'n mooi mobieltje hebt als een one x.
En zolang je em tijdens gebruik niet uit je handen laat vallen is die veiliger dan andere hoesjes omdat je scherm beschermt is (heel handig als je em bijvoorbeeld samen met je sleutels in je zak doet).

Haral

Haral

• Lid sinds 19 augustus 2011
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 15:46

mathijs727;297883
Waarom heeft niemand het over van die sleeve hoesjes (hoesjes waar je je mobiel uit haalt als je em wilt gebruiken)?
Ik gebruik die dingen nu al een paar jaar en het is wel zo fijn als je niet de hele tijd een hoesje om je mobiel heen hebt als je zo'n mooi mobieltje hebt als een one x.
En zolang je em tijdens gebruik niet uit je handen laat vallen is die veiliger dan andere hoesjes omdat je scherm beschermt is (heel handig als je em bijvoorbeeld samen met je sleutels in je zak doet).

Ik heb bij mijn vorige toestel een sleeve gebruikt en bij mijn One X ook een paar weken, maar een flip case vind ik veel fijner. Ik gebruik nu deze: Melkco Leather Case HTC One X Black - PDAshop.nl
Zoals je ziet is daarmee óók het scherm beschermd. Voordeel ten opzichte van een sleeve is dat je niet steeds met twee dingen in je handen staat als je je toestel gebruikt. En met een hoesje dat zo mooi is, is het echt niet erg om steeds een hoesje om je One X te hebben. Het geheel ziet er juist heel mooi uit.

Maar uiteindelijk is het allemaal een kwestie van smaak natuurlijk.

Pixel 4a

Lietje

Lietje

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 08:56

mathijs727;297883

Welk sleeve hoesje heb jij dan voor je One X?

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
Ekreeft

Ekreeft

• Lid sinds 05 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2012
  • 18:01

Vandaag heb ik mijn cover ontvangen voor de HTC One X.
Heb gekozen voor een hard back cover incl screen protector en tot op heden zeer te vreden.

Zie:HYBRID HARD BACK CASE COVER FOR HTC ONE X + SCREEN PROTECTOR | eBay

Was binnen 4 dagen binnen en past perfect.

Edwin

Bewerkt (24 april 2013 14:49)
Esther79

Esther79

• Lid sinds 04 februari 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 09:44

Ik had eerst een ander hoesje besteld maar kreeg perongeluk de verkeerde thuis gestuurd. Bugatti slim case universeel maat XL - €9.95 Balen natuurlijk, maar hij past perfect en vind m nog leuk ook! Dus ik houd deze mooi, scheelt ook nog eens qua prijs

Bewerkt (24 april 2013 14:51)
SpartacusNLD

SpartacusNLD

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 1049
  • Reputatie 10
  • 17 mei 2012
  • 10:10

SpartacusNLD;297700
bedankt! ben meer aan t wachten op deze : http://shop.androidworld.nl/index/p/5/id/22236/case-mate-htc-one-x-barely-there-black.html

heb hem ondertussen binnen via een andere siteecht perfect

Bewerkt (24 april 2013 14:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.