Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sinds vandaag heb ik deze: Melkco Leather Case HTC One X Black - PDAshop.nl
Erg mooi hoesje, vind ik. Maar dat mag natuurlijk ook wel voor dat geld.
Pixel 4a
demajoor;294435
misschien is dit wat je bedoeld?
Case-Mate Smooth case for HTC One X Black op GSMpunt.nl! HTC One X Hoesjes
nog goedkoper
Case-Mate Emerge Smooth Case Black - HTC One X - MobielBereikbaar.nl
Waarom heeft niemand het over van die sleeve hoesjes (hoesjes waar je je mobiel uit haalt als je em wilt gebruiken)?
Ik gebruik die dingen nu al een paar jaar en het is wel zo fijn als je niet de hele tijd een hoesje om je mobiel heen hebt als je zo'n mooi mobieltje hebt als een one x.
En zolang je em tijdens gebruik niet uit je handen laat vallen is die veiliger dan andere hoesjes omdat je scherm beschermt is (heel handig als je em bijvoorbeeld samen met je sleutels in je zak doet).
mathijs727;297883
Waarom heeft niemand het over van die sleeve hoesjes (hoesjes waar je je mobiel uit haalt als je em wilt gebruiken)?
Ik gebruik die dingen nu al een paar jaar en het is wel zo fijn als je niet de hele tijd een hoesje om je mobiel heen hebt als je zo'n mooi mobieltje hebt als een one x.
En zolang je em tijdens gebruik niet uit je handen laat vallen is die veiliger dan andere hoesjes omdat je scherm beschermt is (heel handig als je em bijvoorbeeld samen met je sleutels in je zak doet).
Pixel 4a
mathijs727;297883
Vandaag heb ik mijn cover ontvangen voor de HTC One X.
Heb gekozen voor een hard back cover incl screen protector en tot op heden zeer te vreden.
Zie:HYBRID HARD BACK CASE COVER FOR HTC ONE X + SCREEN PROTECTOR | eBay
Was binnen 4 dagen binnen en past perfect.
Edwin
Ik had eerst een ander hoesje besteld maar kreeg perongeluk de verkeerde thuis gestuurd. Bugatti slim case universeel maat XL - €9.95 Balen natuurlijk, maar hij past perfect en vind m nog leuk ook! Dus ik houd deze mooi, scheelt ook nog eens qua prijs
SpartacusNLD;297700
bedankt! ben meer aan t wachten op deze : http://shop.androidworld.nl/index/p/5/id/22236/case-mate-htc-one-x-barely-there-black.html
misschien is dit wat je bedoeld?
Case-Mate Smooth case for HTC One X Black op GSMpunt.nl! HTC One X Hoesjes
nog goedkoper
http://www.mobielbereikbaar.nl/product/case-mate-emerge-smooth-case-black-htc-one-x-1?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist