Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

bmesman

bmesman

• Lid sinds 16 april 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 00:07

Hoi,

Ik heb het nog nergens terug kunnen vinden dus hoop dat iemand me kan helpen.

Ik krijg geen melding van een whatsapp bericht als whatsapp niet aan staat. Op mijn oude Samsung Galaxy werkte dit wel gewoon maar bij mijn nieuwe HTC niet.

Ik moet whatsapp dus altijd op de achtergrond laten draaien en vroeg me af of hier een andere oplossing voor is.

Gr, Bart

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 08:54

Ik had hier voor het eerst gisteren pas last van kwam ik achter, Maar ik draaide een custom rom maar had whatsapp wel gekild een keer met een taskkiller van htc zelf.

Maar zo erg is het toch niet om hem op de achtergrond te hebben draaien hij gebruikt niks, Of heb je ook last dat je toestel steeds opnieuw moet laden ?

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
bmesman

bmesman

• Lid sinds 16 april 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 20:19

Carlos0_0;289963
Ik had hier voor het eerst gisteren pas last van kwam ik achter, Maar ik draaide een custom rom maar had whatsapp wel gekild een keer met een taskkiller van htc zelf.

Maar zo erg is het toch niet om hem op de achtergrond te hebben draaien hij gebruikt niks, Of heb je ook last dat je toestel steeds opnieuw moet laden ?

Nee het maakt me niet uit als die op de achtergrond draait maar als ik dit vergeet en ik kijk na een paar uur pas op whatsapp dan krijg ik dan pas mijn berichten binnen.

Kan je nergens instellen dat hij whatsapp niet afsluit met een taskkiller ofzo?

Gr, Bart

Bewerkt (24 april 2013 14:39)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 22:52

Hij sluit whatsapp niet standaard af kan je alleen zelf doen aangezien whatsapp totaal niks verbruikt sluit die hem ook niet af.

Bewerkt (24 april 2013 14:39)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.