Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik had hier voor het eerst gisteren pas last van kwam ik achter, Maar ik draaide een custom rom maar had whatsapp wel gekild een keer met een taskkiller van htc zelf.
Maar zo erg is het toch niet om hem op de achtergrond te hebben draaien hij gebruikt niks, Of heb je ook last dat je toestel steeds opnieuw moet laden ?
Carlos0_0;289963
Ik had hier voor het eerst gisteren pas last van kwam ik achter, Maar ik draaide een custom rom maar had whatsapp wel gekild een keer met een taskkiller van htc zelf.
Maar zo erg is het toch niet om hem op de achtergrond te hebben draaien hij gebruikt niks, Of heb je ook last dat je toestel steeds opnieuw moet laden ?
Hij sluit whatsapp niet standaard af kan je alleen zelf doen aangezien whatsapp totaal niks verbruikt sluit die hem ook niet af.
Hoi,
Ik heb het nog nergens terug kunnen vinden dus hoop dat iemand me kan helpen.
Ik krijg geen melding van een whatsapp bericht als whatsapp niet aan staat. Op mijn oude Samsung Galaxy werkte dit wel gewoon maar bij mijn nieuwe HTC niet.
Ik moet whatsapp dus altijd op de achtergrond laten draaien en vroeg me af of hier een andere oplossing voor is.
Gr, Bart