Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Doet echt geen pijn aan je oren hoor en heb het even getest maar als ik tijden het bellen me volume omlaag doe met de knoppen blijft het zo, 2de gesprek bleef volume gewoon op de stand staan wanneer ik hem heb opgehangen bij vorige gesprek.
Ik ervaar het zelfde als de starter van deze thread. Ik kan tijdens een gesprek niet het volume wijzigen. En inderdaad, het gaat soms zo hard dat ik de telefoon ver van mijn oor moet houden.
Als je via instellingen/geluid/volumes gaat kun je daar de standaard volumes instellen welke als basis worden gebruikt. Daar vindt je ook de broekzakmodus en luidspreker functie bij kantelen etc.
Probeer eerst eens via die wijze een goede setting te vinden.
beste har,
daar kun je niet het volume instellen van binnenkomende gesprekken, gelukkig ben ik niet de enige met het probleem, het is echt irritant!
Hallo ik had het zelfde probleem en kreeg van htc het advies om de one x terug tezetten naar fabrieksinstellingen en dat heeft bij mij geholpen..
Ik kan nergens vinden waar ik permanent mijn volume kan aanpassen, elke x weer staat het op maximaal als er een gesprek begint, heel irritant want doet gewoon pijn in je oor zo hard staat het, iemand een idee hoe dit op te lossen?!