Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DannyM

DannyM

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 15:11

Hallo iedereen,

dit onderwerp wordt in sommige threads ook besproken op xda developers, maar ik wil even weten wat jullie ervaringen of meningen zijn over dit onderwerp.
Als ik een grijze achtergrond op mijn telefoon heb, dan merk ik dat het scherm een beetje “flickert” (lijkt alsof supersnel de brightness telkens aangepast wordt).
Dit merk ik het beste als ik bijvoorbeeld een dead pixel test app download (https://play.google.com/store/apps/details?id=net.ujacha.deadpixel&feature=search_result) en vervolgens tikt tot je bij de grijze achtergrond komt.

Is er nog iemand die dit probleem heeft? Op de One X van iemand anders lijkt dit probleem minder, maar alsnog hoop ik dat dit een software probleem is en geen hardware probleem, want ik heb echt geen zin om hem terug te gaan brengen. Wat denken jullie? Hardware of software probleem?

alvast bedankt,
groetjes,
Danny

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
Beyond_Life

Beyond_Life

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 17:45

Jou probleem herken ik niet. Ik heb wel camera problemen. Ik heb op random momenten dat bij inschakeling van de camera het beeld compleet flikkert. Het heeft met de sensor van doen want als ik net op het moment van een wit beeld een foto maak, is de af te drukken versie ook wit.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de camera?

cdw1994

cdw1994

• Lid sinds 02 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2012
  • 19:04

Beste forumleden,

Het eerste herken ik. flikkeren van het scherm erg duidelijk aanwezig bij bijvoorbeeld openen van de play store.
Ik heb het toestel sinds 18-04 en hij begon dit te vertonen ongeveer anderhalve week later.

Contact opgenomen met mijn provider en afspraak gemaakt met monteur die heeft hem vanochtend opgehaald Volgens hem was het een probleem wat de ene One x wel heeft en de andere niet en hij wist mij te vertellen dat HTC hier nog geen oplossing voor heeft en dat er waarschijnlijk een nieuw binnenwerk en scherm in mijn telefoon komt reparatietijd +/- een week óf nieuw toestel mocht HTC dit nodig vinden.

Ook ervaarde ik soms bij het openen van de browser dat de adresbalk rare strepen vertoonde.

Al met al hoop ik dat na de reparatie cq vervanging mijn probleem is opgelost want het is verder een juweeltje van een telefoon.

Vriendelijke Groet,

Christiaan

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren