Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik koop stevast opladers van nokia of blackberry. Die zitten vaak tegen 1A, wat ongeveer gelijk is aan je ‘muuroplader’.
Ik dacht dat je minstens 0,7A nodig hebt voor de one x
Gebruik zo'n oplader van de action (steekt veel minder ver uit) voor €3 en een usb-kabel voor mijn GIO. Nog geen probleem mee gehad met GPS en Navigatie
Hier heb je er ook een paar, wel allemaal wat duurder dan die van willie maar het is uiteraard geen action
(EDIT, deze keer wel met link =.=''): Laders - accessoires voor de HTC One X Grey - PDAshop.nl
ik heb gisteren deze binnen gehad ICU Little Beast Black Autolader - PDAshop.nl
3 ampere met navigatie in een half uur toch 5% opgeladen
alleen adviseer niet de usb kabel erbij te kopen is veel te kort cm of 10
Ik heb ditzelfde probleem gehad met de one x. Diverse laders geprobeert en voor mij werkt alleen de originele van htc goed. Volgens mij is de truuc dat hij hem als een ac lader moet zien bij de batterij gegevens. Dit deden ook de zwaardere laders niet maar de originele gelukkig wel.
Het enige wat ik nu nog heb is dat hij met dit weer erg warm word en dan dus ook niet meer oplaad.
Gr Ben.
Ik heb idd een zwaardere lader gekocht met 2ampere, terwijl mijn oude dus maar 0.5 had.
Het verschil is weliswaar merkbaar, hij laadt niet erg snel op. Maar op zen minst gaat die niet naar beneden
Thx voor de hulp!
Grtz
De meeste universele laders zijn 0,7amp. Voor de HTC heb je er 1 nodig die 5V 1Amp levert. Deze zijn vrij te verkrijgen alleen wel even amperage melden. De meeste telefoon winkels hebben deze wel beschikbaar.
De 0,7 zal wel bijladen als telefoon gewoon standby ligt. Maar op moment als er data wordt verzonden of ontvangen is deze al te laag.
Gr
Ik heb het eens een tijdje geprobeerd met diverse laders.
De meeste universele laders ziet hij als USB lader, waardoor hij maar een beperkte hoeveelheid stroom gebruikt. Ondanks dat ik ook een 2a lader heb geprobeerd laadde hij hem niet snel genoeg op.
Ik heb nu een originele gekocht van htc en die ziet hij gewoon netjes als ac lader sinds die tijd heb ik geen problemen meer met laden hoeveel ik ook open heb staan. (Maps nav, flitsmeister, spotify, avast, bluetooth en juicedefender wat er normaal voor zorgde dat mn accu niet vol te krijgen was. )
Ik heb de originele htc cc c300 auto charger besteld.
2 Oplaadpunten, allebei 1A, 15 Euro incl verzend kosten.
Lang leven Ebay!
Hallo,
Ik vraag me af of nog iemand dit voor heeft:
Als ik in de auto mijn lader aansluit en dan GPS aanzet, dan krijg ik continue de melding: Er wordt minder spanning geleverd dan wat de telefoon gebruikt. Maw, de batterij gaat naar beneden terwijl ik hem oplaad in de auto.
Niet erg handig.
Is er een verschil in opladers voor de auto? Nu gebruik ik gewoon een universele USB adapter en daarin een usb naar micro USB aansluiting naar mijn HTC.
indien ja, kan iemand mij een aanraden die voldoende stroom levert?
Grtz,
Alex