Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
alle problemen die je beschrijft zijn een bekend probleem van de HTC one X, htc zegt hier mee bezig te zijn en zou hievoor nog updates gaan uitrollen.
toen hij net uit was was het nog erger, daarna zijn er wel wat update's geweest , ik zou zegen kijk na of je deze binnen hebt!
Ik zie dat U ook in bezit is van een One X, heeft u er ook last van? En nog een korte vraag; gebruikt u taakbeheer om de apps af te sluiten? Ik gebruik namelijk alleen maar de knop rechtsonder in om de apps te sluiten.
kvwtje;304339
Ik zie dat U ook in bezit is van een One X, heeft u er ook last van? En nog een korte vraag; gebruikt u taakbeheer om de apps af te sluiten? Ik gebruik namelijk alleen maar de knop rechtsonder in om de apps te sluiten.
Ik vind idd dat tijdens de laatste update de batterij iets sneller leeg ging als normaal idd maar er word aangewerkt, Verder idd net als SpartacusNLD
Al 2 dagen in het bezit van de One X? Ik zou zeggen, geef hem even de tijd om de accu te laten optimaliseren. Na een weekje moet het wel beter zijn met de accu duur. Nieuwe accu's hebben even nodig om tot hun optimale prestaties te komen.
Groeten…
ik heb de one x nu een paar maanden en de accu lijkt nu steeds slechter te worden. kan er amper een dag mee doen
Mijne is nu sinds kwart over 7 half 8 van de lader en pas 1 procent er af
SpartacusNLD;304322
alle problemen die je beschrijft zijn een bekend probleem van de HTC one X, htc zegt hier mee bezig te zijn en zou hievoor nog updates gaan uitrollen.
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen bij Hi een abonnement afgesloten voor de HTC One X.
En al gauw begon ik in de indruk te krijgen dat de batterij zeer snel leeg gaat.
Ik heb een batterij indicator gedownload om te zien in procenten wat de werkelijke batterij niveau is.
Zodra ik op facebook/twitter/internet ga, heb ik binnen 2-5 minuten 5 - 10 % minder batterij.
Hoe is dit mogelijk? Ik gebruik thuis en op school WiFi, en op 't werk niet. Beide keren gebeurt het.
Mijn mobiel kan dan ook wel na intensief gebruik 40-43 graden worden.
Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd in de hoop dat dit zou veranderen, maar tevergeefs.
Heeft iemand tips, ik hoop echt dat dit verholpen wordt.
Alvast bedankt