Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is het niet makkelijker om voor elke ROM een apart topic te maken?
Als alle ROMs in 1 topic worden besproken is het nogal lastig om info over een bepaalde ROM terug te vinden.
ik de cm 9 mod en die bevalt eigenlijk heel goed. lekker kaal enzo
heb net de charmeleon ROM geprobeerd, wel snel en veel opties. maar je raakt wel snel je weg kwijt in alle opties. ben maar weer terug gegaan naar ARHD
bram89;307562goede navigatie app doet wonderen
heb net de charmeleon ROM geprobeerd, wel snel en veel opties. maar je raakt wel snel je weg kwijt in alle opties. ben maar weer terug gegaan naar ARHD
aanraders zijn altijd welkom!
Ik draai met Leedroid 6.4 bevalt perfect! En ook wel grappig dat samsungs s voice er ook gewoon op draait!
Moet wel zeggen dat ik m sense loos draai ik gebruik de apex launcher.
Ik gebruik JDR0iD_eXoDiZeD werkt goed lekker kaal alles geen sense nodig en updates, Ik hab hier voor android revolution hd gebruikt maar heeft volgens mij ook geen support meer zo lang niks meer mee gedaan.
Verder dit lekker kaal eigenlijk mis je sense totaal niet is eigenlijk onzin een schil, En als je de clock mooi vind zijn genoeg apps die er op lijken hd widgets bijv.
Mijne vanochtend half 8 van de lader gehaald en nu is die op 99% heb ik een beetje lopen whatsappen in de trein alleen en nu.nl bekeken.
Iemand ervaring met InsertCoin Evolution? is op dit moment aan het downloaden maar internet verbinding is veel te traag
bram89;307828geen ervaring maar laat maar horen wat je er zelf van vind
Iemand ervaring met InsertCoin Evolution? is op dit moment aan het downloaden maar internet verbinding is veel te traag
bespreek hier je ervaringen over de ROM die je gebruikt of andere mensen aanbeveelt