Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
45 graden is nog best te doen heb ik wel vaker met toestellen gehad je speelt toch iets op een klein toestel waar door die harder moet draaien
bij mij wordt het toestel gisteren na het spelen van een spel 55,3° . Dit is toch niet meer normaal ofwel ?
De tegra3 die in de HOX zit, is een heet beestjeHet is normaal en kan geen kwaad, het toestel is ervoor gemaakt. Natuurlijk als je lange tijd gaat spelen terwijl je HOX zit op te laden, kan het zijn dat je toestel in beveiliging slaagt omdat het te warm wordt…
Ik heb laatst al een probleem gehad dat mijn oplader plofte tijdens het opladen. Nou kan dit komen doordat het een productiefoutje was in de lader maar het kan natuurlijk ook aan de telefoon liggen.
Bij het spelen van een simpel spelletje (airport city ofzo) vliegt te temperatuur van de bovenkant van de telefoon naar +/- 45 graden celcius. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?