Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het enige wat ik overgenomen heb van de Samsung Galaxy S3 zijn sommige geluidjes. Er zit bv een geluid in van een fluitend persoon (of zoiets :shy. Best leuk en er zitten nog meer bruikbare geluiden bij. Je kunt ze op SGS3 Media Files (Alarms,Ringtones…etc) - xda-developers downloaden!
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch
ok, maar dan lukt het me nog niet om ze als notificatie in te stellen.
Download en installeer Zedge van de Play Store, vanuit die app kan je je beltoontjes veranderen (ringtone/notification/alarm).
of je doet dit:
maak op je sd kaart een map genaamd:media, daarin maak je de map audio,daarin maak je 3 mappen, te weten alarms, notifications en ringtones.
in die mappen kun je verschillende audio bestanden plaatsen, voor de desbetreffende tonen.
dus plaats je een mp3 in de map ringtones, dan kun je bij instellingen die mp3 instellen als ringtone.
geen app nodig dus.
helemaal top, bedankt allemaal voor de reacties
ja de zedge app is helemaal top
Dankjewel voor jou mooie uitleg! Heb zojuist gedaan en wat tests gedaan en werkt super. Kan nu kiezen uit tig sounds voor meldingsgeluidjes. Thnx Wicman
he allemaal,
ik wil graag een ander notificatiegeluid van bijvoorbeeld mijn sms'jes. als ik druk op wijzigen krijg ik enkel de standaard geluiden en een mogelijkheid om ze te downloaden. nu wil ik bijvoorbeeld een notificatiegeluid van een third party app zoals zedge of een via het internet gedownload instellen, maar ik krijg dit voor geen mogelijkheid voor elkaar. weet iemand hoe ik dit moet oplossen??
alvast bedankt