Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Eenzelfde Valenta hoesje en tijdens het gebruik bescherm ik hem met mijn leven :thumbs:
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch
Ik gebruik me handen om hem van de boze wereld te beschermen nog nooit een hoesje gebruikt en niet nodig gehad ook.
Werkt perfect krassen of iets hoef je niet bang te zijn dus waarom een hoesje.
ik gebruik zo'n rubber hoesje wat je erom heen laat zitten. alleen ik had een witte, maar hij begint al na 2 weken geel te worden. dus ik ga zo maar even terug naar de winkel.
heb nu net een rubberen case en screenprotector gekocht, maar er is een nadeel aan…. er zitten nog steeds kleine luchtbelletjes in de screenprotector. iemand een tip om die luchtbelletjes te laten verdwijnen?
teveel luch in belletje blijft inderdaad in beeld. Toen ik nog multimedia verkocht gaf ik altijd de advies om die belletjes met een heel dun naaldje door te prikken (voorzichtig!)
Ik ben bijzonder tevreden over deze: Melkco Leather Case HTC One X Black - PDAshop.nl
Beschermt het hele toestel en ziet er ook nog eens prachtig uit.
Pixel 4a
Ik heb gewoon een Valenta pouch, en owee als er iemand aan durft te komen. De pouch en of the One… Grrrrr. Comes the tiger out of me.
Ik heb een originele HTC Pouch erom.
Ik gebruik een case van case-mate. Barely there is een hele dunne die je nauwelijks merkt. Ik had m op de desire s en nu op de One s
he,
ik gebruik momenteel een valenta hoesje, maar zodra mijn telefoon er uit is is hij onbeschermd voor de boze buitenwereld:p wat gebruiken jullie om je toestel mooi veilig en netjes te houden?