Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kossie

kossie

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 17:53

De luidspeaker van mijn One X is deels kapot. Als ik muziek wil draaien dan hoor ik regelmatig niets. Na een paar zachte tikjes op de achterkant doet die het meestal weer. Afgelopen week heb ik met T-mobile gebeld en morgen sturen ze iemand langs om mijn telefoon om te ruilen voor een nieuwe. Top service toch?
Nu wil ik mijn telefoon backuppen. Op mijn vorige telefoon SE X10 had ik een mooi programma (werkt niet op de One X) die sloeg al mijn contacten, gesprekkenlijst, sms, whatsapp berichten en programma's op. Nu is mijn vraag: is er ook zo'n programma voor de One X?

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 18:00

kossie;319506
De luidspeaker van mijn One X is deels kapot. Als ik muziek wil draaien dan hoor ik regelmatig niets. Na een paar zachte tikjes op de achterkant doet die het meestal weer. Afgelopen week heb ik met T-mobile gebeld en morgen sturen ze iemand langs om mijn telefoon om te ruilen voor een nieuwe. Top service toch?
Nu wil ik mijn telefoon backuppen. Op mijn vorige telefoon SE X10 had ik een mooi programma (werkt niet op de One X) die sloeg al mijn contacten, gesprekkenlijst, sms, whatsapp berichten en programma's op. Nu is mijn vraag: is er ook zo'n programma voor de One X?

Jazeker, ik gebruik my backup (pro). Je kan hem 30 dagen gratis uitproberen. Je kan bijna alles backuppen.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 18:23

Contacten moet je door Google laten back-uppen kan je ze op elke telefoon terug laten zetten en bewerken zowel op de pc als telefoon.
Applicaties worden al terug gezet zodra je de Play store opent en je je google account heb ingevuld.

Verder weet ik welke app jij bedoeld ik heb ook de x10 gehad maar na android 2.3 update is deze er al uitgesloopt.
Maar idd my backup pro is handig misschien niet gebruiks vriendelijke programma is effe wennen, En veel dingen heb je root toegang nodig dan maak je er echt optimaal gebruik van maar apk files/sms enzo kan die backuppen.

kossie

kossie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 19:57

Bedankt voor de reacties Arie en Carlos. My backup is nu bezig.

kossie

kossie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 18:16

My Backup app werkt niet. Je kan wel een backup maken, maar niet terug zetten tenzij je betaald voor de app.
Voor de rest is mijn telefoon vandaag omgewisseld. Ze hebben mij alleen geen nieuwe telefoon maar een gebruikte telefoon gegeven. Nu doet mijn wifi het nauwlijks tot niet grrrr. Wat een gezeur en wat slecht van t-mobile.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 20:38

Beste backup is een nand backup, snap niet dat ze dat nog niet standaard erin gooien……….
Das voor mij de voornaamste reden om een Recovery erop te pleuren

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 22:06

kossie;319858
My Backup app werkt niet. Je kan wel een backup maken, maar niet terug zetten tenzij je betaald voor de app.
Voor de rest is mijn telefoon vandaag omgewisseld. Ze hebben mij alleen geen nieuwe telefoon maar een gebruikte telefoon gegeven. Nu doet mijn wifi het nauwlijks tot niet grrrr. Wat een gezeur en wat slecht van t-mobile.

Gratis versie kan ook gewoon backup terug zetten ik heb ook de gratis versie.

kossie

kossie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2012
  • 22:16

Bij mij doet die dat niet Carlos. Bedankt voor de tip g-member. Dinsdag wordt mijn telefoon weer omgeruild.

Bewerkt (24 april 2013 15:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.