Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Margotmargot

Margotmargot

• Lid sinds 16 augustus 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2012
  • 15:02

Beste mensen, wie kan mij helpen bij het volgende.

Vorige week heb ik mijn abbonnement verlengd en een htc one x genomen. Alles ging prima maar ik merkte dat het bereik slecht was. Wat dingen uitgetest, nieuwe micro simkaart van Hi gehaald omdat ik misschien dacht dat het ‘knippen’ van de vorige simm, die op maat gemaakt moest worden, misschien beschadigd was. Maar ik bleef steeds vaak een g verbinding houden ipv 3G.
Omdat ik geen goed gevoel had over het toestel heb ik vanmorgen in de winkel mijn toestel omgeruild voor weer een htc one x. Kaartje erin en ging prima. Heb wel twee uur zitten hobbyen met mijn contacten en persoonlijk de htc in te stellen en opeens viel verbidng weg, echt weg. Kruisje bovenin en geen netwerk. Ook zei hij dat er geen sim inzat. Ik simm er even uitgehaald en er opnieuw ingedaan maar hij blijft wegvallen. Zomaar, opeens heb ik verbidng met Hi, kan telefoneren en mobiel internetten en zonder dat ik iets doe, toestel ligt op tafel, weer verbinding weg, dat gaat nu nog steeds aan en uit. Heel irritant.
Nu zie ik bij instellingen > mobiel netwerk soms de meldig staan: ‘verbreek de verbinding omdat de radio is uitgeschakeld’, wat is dat? wie weet dat?

ik ben al de hele middag bezig om erachter te komen wat het nu is en ben helemaal niet meer happy met deze htc. Of het ligt gewoon aan Hi? ik heb daar al gekeken maar zie geen storingen, maar het is toch raar dat de telefoon opeens uit het niets steeds een kruisje geeft , dus geen netwerk en paar seconden later weer wel.

systeem , versie 129.401.11 , dat even ter info.

ook starte de telefoon vanmiddag uit zichzelf uit en weer aan en gaf iets aan van herstel of zoiets.

Wie kan mij helpen, ben een digibeet en word er zo modeloos van. Ligt het dan weer aan de HTC? dat zal toch niet want er is vanmorgen de hele ochtend gewoon verbinding geweest.
nu weer een kruis rechtsboven in en bij mobiel netwerk soms de meldig staan: ‘verbreek de verbinding omdat de radio is uitgeschakeld’.

Bewerkt (24 april 2013 15:25)
Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2012
  • 15:49

Had je hiervoor nooit problemen met het netwerk van KPN (waar Hi gebruik van maakt)? Misschien zit je net in een klein gebiedje waar het bereik slecht is. Heb je het al eens ergens anders getest. Als het een paar kilometer verderop wel gewoon werkt, weet je zeker dat het aan Hi ligt en niet aan je HOX.

Bewerkt (24 april 2013 15:25)
Margotmargot

Margotmargot

• Lid sinds 16 augustus 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2012
  • 09:10

Arieblabla;332099
Had je hiervoor nooit problemen met het netwerk van KPN (waar Hi gebruik van maakt)? Misschien zit je net in een klein gebiedje waar het bereik slecht is. Heb je het al eens ergens anders getest. Als het een paar kilometer verderop wel gewoon werkt, weet je zeker dat het aan Hi ligt en niet aan je HOX.

Hoi Arie,

Ik ben een heleboel aan het testen geweest en ik weet wel zeker dat het nu aan Hi ligt. Ik heb inmiddels mijn htc one x omgeruild, kreeg een nieuwe mee en weer slecht bereik. Als ik in de auto zit dan heb ik opeens weer goed bereik, 3 G maar zit ik thuis of ergens anders op een plek waar het slecht bereik is dan heb ik een g bereik.
Het ligt dus aan hun netwerk zoals jij ook al schrijft.

Ik ga over een maand over naar Vodafone, eens kijken of het beter is. Soms wisselen van provider is niet altijd slecht denk ik.

verder heb ik nog geen systeemupdate gedaan. Ik durf dat niet zo goed omdat ik hier ook lees dat daarna problemen kunnen zijn. Ik wacht daar nog wel even mee, het fungeert nu wel goed.

bedankt voor je antwoord.

Bewerkt (24 april 2013 15:28)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 augustus 2012
  • 10:23

Kun je je titel aanpassen (eerste bericht bewerken, meer opties), want ‘wie kan mij helpen’ beschrijft je vraag niet volledig

Bewerkt (24 april 2013 15:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.