Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Volgens mij is het normaal ik led niet echt op die ledjes zie ook amper, Vind ook niet zo punt kijk toch regelmatig wel op de telefoon zie je van zelf of je berichtje weer heb.
bij de grey versie is die heel erg zwak en bij de witte versie is die heel erg goed
Ja ik heb de grey versie idd vond die mooier die combinatie wit met zwart niet zo mooi
Ik heb de one x vandaag ontvangen. Hij hangt nu aan de lader en ik kan het ledje prima zien.
Ik heb inderdaad de grey versie. Vandaar dus.
Het probleem is inmiddels verholpen. Het bleek dat de gaatjes waarachter het ledje verstopt zit nog praktisch dicht waren. Met een naald voorzichtig de gaatjes doorgeprikt en kan het ledje nu goed zien.
Sinds een dag heb ik een HTC One X. Het valt mij op dat de waarschuwings-ledjes niet of nauwelijks te zien zijn.
Als ik hen aan het opladen ben moet ik zowat in een donkere kast gaan staan om het rode ledje te zien. Iemand een idee hoe dit op te lossen of is dit normaal bij een HTC One X