Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

RaymonS

RaymonS

• Lid sinds 23 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2012
  • 10:01

De speakers van mijn One X kraken soms een beetje bij het afspelen van een filmpje of muziek.
Om de 2 seconden een kort kraakje, het lijkt er zelfs op dat het afspelen voor heel eventjes stopt, alsof de telefoon het niet “aankan”
Dat is echt maar heel kort, een soort heel korte freeze.

Iemand dit ook meegemaakt, en wat hebben jullie hier aan gedaan?
Via de HTC Chat kreeg ik mee dat een app hiervoor verantwoordelijk zou zijn, omdat het na terugzetten van de fabrieksinstellingen tijdelijk wel goed is.
Een korte opsomming van de apps die ik gebruik, meer heb ik er niet extra geïnstalleerd.

WhatsApp
Facebook
Runtastic
Buienradar
TVGids
BeyondPod

Hier staat toch niets zwaars of bijzonders bij? Dit zijn vrij veel gebruikte apps dacht ik. De telefoon is gewoon zoals in de winkel, dus geen speciale softwareversie oid.
Heeft iemand een oplossing?

Moet sowieso zeggen dat ik de kwaliteit van de One X echt slecht vind.
Heb 3 weken geleden de telefoon eens laten vallen. Er zit nu een (kleine) barst in het scherm. Kan gebeuren, eigen schuld.

Vervelend is alleen dat ik sinds gisteren het bekende Wifi-probleem heb. Ook heb ik soms geen geluid en ook geen ringtone (was al voor de val) Een tik op de zijkant en het probleem is weer opgelost. Slechte build-quality vind ik, veel losse contactjes. Ik zou graag de telefoon opsturen voor reparatie,
maar met een barstje in het scherm heb ik de schijn al tegen. De garantie geldt niet bij ruw gebruik..

Iemand die kan helpen met het geluidsprobleem (gekraak)?
Mocht iemand weten hoe de speaker er van binnen uit ziet, en of het kan zijn dat er iets los zit dat zelf te repareren is dan hoor ik het ook graag.
Ben namelijk voornemens om zelf de Wifi fix te doen.

Gr. Raymon

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2012
  • 11:07

Ik heb dit nog niet mee gemaakt wat ik wel mee maak is dat het geluid van de speaker slecht word, Als je goed kijkt zie je dat die gaatjes van de speaker voor allemaal dicht gaan en meer moeite moet doen om iemand te horen als toen ik hem net had.

Het lijkt wel of er vuil tussen komt iemand idee hoe dit komt of zal dit met zelfde te maken hebben een beetje ?.

RaymonS

RaymonS

• Lid sinds 23 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2012
  • 14:02

Hoi,

Heb even een (kort) filmpje gemaakt, dit moet het wel duidelijk maken toch?

http://db.tt/ZZn02gkt

Het gaat hier om een Youtube filmpje, maar dit probleem treedt ook op bij films die op mn telefoon staan.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2012
  • 18:36

Ik hoor hier toch geen gekraak het lijkt alleen even of die hapert maar dat kan liggen dat die het hele filmpje nog niet geladen heeft, Verder is geluid best slecht te horen ik moest me volume van me speakers voluit draaien is het nog best zachtjes

o wacht geluid zachtjes was kwam waarschijnlijk door dat me oordopjes nog in me volume regelaar zaten

kameleon

kameleon

• Lid sinds 13 maart 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2012
  • 23:25

Ik heb hier van de One X 2 exemplaren liggen en beiden hebben hetzelfde probleem. Tijdens het afspelen van een muziek filmpje via Youtube heb je steeds haperend/overslaand geluid terwijl hetzelfde filmpje op een One S en een Iphone gewoon vloeiend worden afgespeeld. Zit er een Bug in de One X ???
Ik ga de vraag eens bij Mark Moons van HTC neer leggen.
Ik denk dat het een Wifi probleem is.

Mattie-w

Mattie-w

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2012
  • 19:50

Ik heb hetzelfde probleem met mijn One X. Op internet is er ook meer over te vinden, maar niemand heeft de juiste oplossing. Ik ben bang dat ik hem binnenkort toch op moet sturen want ik irriteer me er al tijden mateloos aan. Heb alles al geprobeerd. De een beweerd dat het aan bepaalde apps zou liggen maar dat geloof ik niet. Wel merk ik dat het soms even weg is als ik de telefoon opnieuw opstart, maar aantal filmpjes later is het weer terug. Mocht iemand meer weten laat het weten!

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2012
  • 20:11

Ik heb ook last van dit probleem. Is echt heeeeeeel vervelend. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het heel graag!!!

F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 00:48

Ik heb het probleem ook gehad en nu heb ik het niet meer. Vervelend genoeg weet ik niet wat de oplossing is geweest, alhoewel mijn oneX nu wel op een custom rom draait en destijds niet.

Mattie-w

Mattie-w

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 11:50

Om terug te komen op de topicstarter:

Je geeft aan:

korte opsomming van de apps die ik gebruik, meer heb ik er niet extra geïnstalleerd.

WhatsApp
Facebook
Runtastic
Buienradar
TVGids
BeyondPod

Ik heb meerdere apps geïnstalleerd maar het lijstje wat jij aangeeft heb ik alleen Whatsapp en Facebook van. Het lijkt mij zeer stug als het aan deze apps zou liggen.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 12:23

Mattie-w;353496
Om terug te komen op de topicstarter:

Je geeft aan:

korte opsomming van de apps die ik gebruik, meer heb ik er niet extra geïnstalleerd.

WhatsApp
Facebook
Runtastic
Buienradar
TVGids
BeyondPod

Ik heb meerdere apps geïnstalleerd maar het lijstje wat jij aangeeft heb ik alleen Whatsapp en Facebook van. Het lijkt mij zeer stug als het aan deze apps zou liggen.

Het ligt ook niet aan de apps aangezien ik hier geen last van heb.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.