Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

erwintd

erwintd

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 10:25

mijn vrouw heeft een htc one x overgenomen van iemand, ik was benieuwd of jelly bean beschikbaar was, mijn collega heeft hem al. als ik kijk in bij software info staat er, 1.29.401.11 charmeleon depoked wat is dat voor een rom, en houd hij de update niet tegen van jelly bean.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 10:38

Het is inderdaad een custom Rom.
Met 1 ‘simpele’ klik op google kwam ik hier: 03.06 - The best rom for you One X - xda-developers

Middels dit filmpje zou je hem weer terug naar standaard kunnen krijgen:
https://www.youtube.com/watch?v=SZuAjz4PIjU

Ik denk dat je nog niet zoveel ervaring hebt met hert rooten en flashen enz. maar als je alle stappen uit het filmpje goed volgt zou het moeten lukken. Let wel op dat het erg riskant is als je nog niet veel hierover weet.

erwintd

erwintd

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 10:42

maar betekent het dan ook dat hij jelly bean tegen houd? er had toch een update moeten zijn.
is mijn garantie nu ook vervallen? klop dat er nog al wat problemen zijn met deze charmeleon rom

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 10:51

erwintd;365985
maar betekent het dan ook dat hij jelly bean tegen houd? er had toch een update moeten zijn.
is mijn garantie nu ook vervallen? klop dat er nog al wat problemen zijn met deze charmeleon rom

Nee het klopt dat die geen update ziet aangezien die persoon de originele software er af heeft gegooid, Dus hij kan nooit die melding zien dan lijkt me logisch.
Verder garantie kan weg zijn maar als die hardware matig kapot is moeten ze hem maken, Je moet de telefoon weer relocken beveiliging er weer op en herstellen met een ruu.

Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 10:55

erwintd;365985

Dit houd idd de update tegen, je zou hem eerst moeten unrooten en terug brengen naar de originele staat.
Waarschijnlijk kan je het filmpje en uitleg goed gebruiken omdat te doen, heb het niet bekeken maar denk dat het wel goed zit.
Je hebt hem overgekocht iemand… met garantie? Bij die persoon of zit er nog garantie op vanuit de fabriek zeg maar.
Wanneer je geroot bent en een custom ROM erop hebt is de garantie min of meer wel verlopen maar… wanneer het gaat om een NIET software gerelateerd probleem (uiteraard moet je wel eerst unrooten en originele ROM erop zetten) is de kans best groot dat je het probleem kostenloos kan laten verhelpen, ik weet het niet zeker, ik ga het volgende week zelf ondervinden of ik moet betalen of niet.
Ik was geroot en nu niet meer maar heb zware problemen met mijn toestel (batterij gaat minder dan 8 uur mee en valt soms gewoon uit).

EDIT: Carlos0_0 je was me te snel af

erwintd

erwintd

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 11:07

Klopt dat batterij duur slechter af is met deze rom, en als mijn vrouw het toestel zo laat als het is wat zijn dan daar de gevolgen van?

helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 11:25

Ik heb zelf nog nooit eerder van deze rom gehoord dus populair en goed is die niet echt denk ik. In jouw geval zou ik of een andere bekende Rom flashen maar beste is gewoon terug naar normaal. Dan is batterij ook weer perfect.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 14:22

helitrexfly;366001
Ik heb zelf nog nooit eerder van deze rom gehoord dus populair en goed is die niet echt denk ik. In jouw geval zou ik of een andere bekende Rom flashen maar beste is gewoon terug naar normaal. Dan is batterij ook weer perfect.

Alleen maar omdat jij er nog nooit van gehoord heb is die dus niet populair en niet erg goed, Beetje onzin dus eigenlijk wel wat je zegt.
Heb je zeker nog nooit op XDA gekeken deze rom is er zeker al wel een tijdje, Maar het beste is terug gaan naar stock helemaal werkt echt goed met jelly bean update zelfs batterij duur echt goed.

helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 14:36

Carlos0_0;366031
Alleen maar omdat jij er nog nooit van gehoord heb is die dus niet populair en niet erg goed, Beetje onzin dus eigenlijk wel wat je zegt..
Let wel op wat er in mijn zin staat: ‘denk ik’.
Ik bedoel er gewoon mee dat je veel meer hoort van Roms als ViperX, Cyanogenmod, ARHD enz.!!!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 16:30

helitrexfly;366037
Let wel op wat er in mijn zin staat: ‘denk ik’.
Ik bedoel er gewoon mee dat je veel meer hoort van Roms als ViperX, Cyanogenmod, ARHD enz.!!!

Excuses verkeerd gezien

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.