Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het is inderdaad een custom Rom.
Met 1 ‘simpele’ klik op google kwam ik hier: 03.06 - The best rom for you One X - xda-developers
Middels dit filmpje zou je hem weer terug naar standaard kunnen krijgen:
https://www.youtube.com/watch?v=SZuAjz4PIjU
Ik denk dat je nog niet zoveel ervaring hebt met hert rooten en flashen enz. maar als je alle stappen uit het filmpje goed volgt zou het moeten lukken. Let wel op dat het erg riskant is als je nog niet veel hierover weet.
maar betekent het dan ook dat hij jelly bean tegen houd? er had toch een update moeten zijn.
is mijn garantie nu ook vervallen? klop dat er nog al wat problemen zijn met deze charmeleon rom
erwintd;365985
maar betekent het dan ook dat hij jelly bean tegen houd? er had toch een update moeten zijn.
is mijn garantie nu ook vervallen? klop dat er nog al wat problemen zijn met deze charmeleon rom
erwintd;365985
Klopt dat batterij duur slechter af is met deze rom, en als mijn vrouw het toestel zo laat als het is wat zijn dan daar de gevolgen van?
Ik heb zelf nog nooit eerder van deze rom gehoord dus populair en goed is die niet echt denk ik. In jouw geval zou ik of een andere bekende Rom flashen maar beste is gewoon terug naar normaal. Dan is batterij ook weer perfect.
helitrexfly;366001
Ik heb zelf nog nooit eerder van deze rom gehoord dus populair en goed is die niet echt denk ik. In jouw geval zou ik of een andere bekende Rom flashen maar beste is gewoon terug naar normaal. Dan is batterij ook weer perfect.
Carlos0_0;366031Let wel op wat er in mijn zin staat: ‘denk ik’.
Alleen maar omdat jij er nog nooit van gehoord heb is die dus niet populair en niet erg goed, Beetje onzin dus eigenlijk wel wat je zegt..
helitrexfly;366037
Let wel op wat er in mijn zin staat: ‘denk ik’.
Ik bedoel er gewoon mee dat je veel meer hoort van Roms als ViperX, Cyanogenmod, ARHD enz.!!!
mijn vrouw heeft een htc one x overgenomen van iemand, ik was benieuwd of jelly bean beschikbaar was, mijn collega heeft hem al. als ik kijk in bij software info staat er, 1.29.401.11 charmeleon depoked wat is dat voor een rom, en houd hij de update niet tegen van jelly bean.