Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Na de laatste system update van vlak voor de jaarwisseling hadden zowel mijn broer, mijn schoonzus en ik hetzelfde probleem. Broer en schoonzus hadden het direct na de update. Ik pas een dag of 2 laten. Bij ons alle 3 heeft de ‘terug naar fabrieksinstellingen’ het probleem opgelost. Je bent dan alle apps en instellingen kwijt. Let op dat je niet aanvinkt dat je foto's e.d. gewist moeten worden. Of anders maak je eerst voor alle zekerheid even een backup van je foto's e.d.
Maffe was dat na de reset bij mij alle apps vanzelf weer werden geinstalleerd. Maar bij broer en schoonzus moesten ze alle apps handmatig weer installeren. Ik heb geen idee welke instelling dat is.
Veel succes
Vandaag hiervoor een OTA systeem update ontvangen. Wie nog meer?
Rare was dat het geen echte systeem update was, maar alleen de contacten app. Maar hij werd wel gepushed via het OTA systeem en niet via de Play Store.
Bedankt voor je advies.
Ik had inmiddels alles al geprobeerd wat ik kon verzinnen. De automatische herinstallatie had ik van te voren ingesteld.
Heb zojuist het probleem opgelost mbv HTC.
Bleek dat een van mijn contact jarig is op 29 februari. Dat kan Android niet aan. als je de verjaardag verplaatst naar 28 februari is het opgelost.
DUS: bij de betreffende foutmelding, controleer of er contacten zijn die op 29 februari jarig zijn, verander naar 28 februari. Probleem opgelost.
knap om daar achter te komen, zoiets zou je zelf natuurlijk nooit verzinnen.
mag wat mij betreft wel een sticky topicje van gemaakt worden.
Maf. Ik heb geen contacten, die jarig zijn op 29 februari. Toch had ik wel dit probleem.
orthello;370997
Vandaag hiervoor een OTA systeem update ontvangen. Wie nog meer?
Rare was dat het geen echte systeem update was, maar alleen de contacten app. Maar hij werd wel gepushed via het OTA systeem en niet via de Play Store.
Misschien facebook contacten die hun verjaardag zo hadden ingevuld. Dat kan ook. Dan moet je de facebook verjaardagenlink uit de sync met je agenda halen.
Met de nieuwste update die nu voor de contacten app uitrolt zijn alle problemen opgelost.
Ik kreeg deze meldibg ook op Samsung 19001.
Na het verwijderen van de app: Contacr Dialer was het probleem opgelost
Sinds 3 dagen een probleem met mijn htc one x. Diverse oplossingen geprobeerd (contacten verwijderd, fictieve battery pull, system reset) het probleem blijft echter terug komen. Dat is de foutmelding dat android.process.acore is gestopt. Wie heeft De oplossing voordat ik met htc ga bellen?
En nee, ik ga geen geld betalen voor advies. Het is een forum mensen… :money: