Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Voorlopig merk ik ook geen verschil. Misschien maar goed ook??
Zag ook update vanmiddag staan maar pas in de trein op weg naar huis gedownload via de 3G, was toch maar een kleine update die 34mb had ik zo binnen. Maar ook nog geen verschil hier.
merk ook niets. ook geen stabielere Wi-Fi. nu afwachten op 4.2 en sense 5
Waarschijnlijk is dit weer een soort van ''voorbereidende update'' voordat sense 5 komt. Was vorige keer ook zo, eerst een kleine update en daarna een grote!
[QUOTE=Marrieke;387677]Waarschijnlijk is dit weer een soort van ''voorbereidende update'' voordat sense 5 komt. Was vorige keer ook zo, eerst een kleine update en daarna een grote![/QUOTE] Ik denk het niet aangezien deze wel wat groter was dan de vorige, er is wat verbeteringen voor stabiliteit en snelheid en ook de mail app verbeteringen. Als dit een voorbereidende update was had zoiets er niet bij gestaan :)
ik heb deze update ook geïnstalleerd, ik merk er niks van alleen mijn veel gebruikte agenda is leeg en ik krijg dit op geen enkele mogelijkheid terug hebben jullie tips of hetzelfde probleem?? misschien was dit niet heel handig maar ik had dingen alleen in de telefoon agenda staan en nergens anders genoteerd:cry:
Je synct je agenda toch met google sowieso lijkt me ?, staat het niet toevallig op de agenda bij google van je pc ?
Gaat de batterij langer mee? Of is dat gewoon wishful thinking :) [COLOR="silver"][center]---------- Update van bericht ----------[/center][/COLOR] [QUOTE=104724;387719]ik heb deze update ook geïnstalleerd, ik merk er niks van alleen mijn veel gebruikte agenda is leeg en ik krijg dit op geen enkele mogelijkheid terug hebben jullie tips of hetzelfde probleem?? misschien was dit niet heel handig maar ik had dingen alleen in de telefoon agenda staan en nergens anders genoteerd:cry:[/QUOTE] Mijn Google agenda synchroniseert ook niet meer vanaf gisteravond :cry:
Zojuist een update op mijn HTC One X binnen gehaald. Het is me niet helemaal duidelijk wat de veranderingen zijn. Ik lees uiteraard wat de update doet, maar praktisch merk ik er niet van. [ATTACH=CONFIG]7133[/ATTACH]
Gadget freak, news addict, Android, Apple…