Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MillionCookies

MillionCookies

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 03:20

Hallo,

Ik heb een Htc One X. laatst ontving ik een kleine update. er stond bij dat het wat kleine veranderingen aan de telefoon zou brengen. nadat ik die update heb gedownload en geinstalleerd merkte ik dat mijn Wifi beetje kuren begon te krijgen. af en toen doet hij het even niet of hij maakt dan geen verbinding of hij is erg traag. vaak doe ik wifi even aan en uit, of ik heb zelfs al paar keer opnieuw het wachtwoord ingevoerd om verbinding met mijn modem te kunnen maken. ik heb een sterk vermoeden dat het door die kleine update van ongeveer een week terug komt.. weet iemand iets??

ik las net verder op het forum een topic over de update. vandaar hier de link: http://www.androidworld.nl/forum/htc-one-x/46740-update-3-18-401-1-34-88-mb.html
zodat jullie weten om welke update het gaat.

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 09:07

Er zijn meer mensen die problemen hebben met de wifi door deze update, er zal binnenkort denk ik wel weer een kleine update komen.

Mijn wifi was sowieso niet goed door 1ste generatie one x en door deze update dus helemaal niet, ik ben benieuwd hoe de wifi na de reparatie werkt.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 maart 2013
  • 10:06

Om de problemen omtrent deze update centraal te houden zijn bovenstaande berichten gekopieerd naar eerdere topic http://www.androidworld.nl/forum/htc-one-x/46740-update-3-18-401-1-34-88-mb.html. Daar kan de discussie verder verlopen. Topic gesloten.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.