Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MillionCookies

MillionCookies

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2013
  • 00:16

Ik heb een Htc One X met android 4.1.1. mijn wifi is al helemaal verpest helaas na een update van tijdje terug. daardoor kon ik ook erg moeilijk op google play aan apps komen. maar dat kwam door de internet verbinding. nu heb ik andere problemen erbij gekregen.. ik kan geen apps meer downloaden en installeren. en op het moment dat ik dit schrijf is er nog iets bijgekomen. het is zelfs nu dat mijn google play niet meer opent. zelfs na een restart van me mobiel. wat ik nu ookal 2/3 dagen krijg zijn pop-ups met dit: “het proces com.google.process.gapps is gestopt” en ik kan dan alleen op “ok” klikken. en even later verschijnt het weer. en verder heb ik soms dat mijn toestel erg sloom word of laggt. ik zit er over te denken om een reset naar fabrieksinstellingen te doen. als dat de enige optie is? en behoud ik gewoon android versie 4.1.1 en alle andere toestel updates?

Bewerkt (21 mei 2013 14:16)
elroy

elroy

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2013
  • 03:41

Ja, de laatste versie blijft intact. Het is eigenlijk het beste na een (grote) update, de toestel naar fabrieksinstellingen te herstellen. Het doet wonderen en blijft zo soepel en snel draaien

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2013
  • 10:13

Ik had totaal geen problemen met alle updates en mijn wifi was sowieso al slecht die word nu gemaakt, verder dat dat proces gestopt was had ik ook een tijdje als me sync aan stond dit is verholpen in een update van de contacten app via htc ota update.
Deze update is al een tijdje geleden al weer vrij gegeven was vorig jaar nog volgens mij.

Soms kan een update wel eens voor problemen zorgen en werkt een reset zodat alle oude restjes van de vorige versie weg te gooien.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.