Beste leden, Ik heb een vraag: Hoe moet ik mijn HTC One X met de laatste update rooten ZONDER mijn bootloader te unlocken? Ik wil alleen root toegang en wil verder geen custom roms ofzo installeren, verder wil ik ook niks flashen. Is het ook mogelijk dan om hem te unrooten zonder sporen achter te laten, zodat als ik hem een keertje terug moet sturen dat ze niks door hebben?
Alvast heel erg bedankt, Tim
Bewerkt (8 mei 2013 16:35)
Beste leden, Ik heb een vraag: Hoe moet ik mijn HTC One X met de laatste update rooten ZONDER mijn bootloader te unlocken? Ik wil alleen root toegang en wil verder geen custom roms ofzo installeren, verder wil ik ook niks flashen. Is het ook mogelijk dan om hem te unrooten zonder sporen achter te laten, zodat als ik hem een keertje terug moet sturen dat ze niks door hebben? Alvast heel erg bedankt, Tim
Beste leden,
Ik heb een vraag: Hoe moet ik mijn HTC One X met de laatste update rooten ZONDER mijn bootloader te unlocken?
Ik wil alleen root toegang en wil verder geen custom roms ofzo installeren, verder wil ik ook niks flashen.
Is het ook mogelijk dan om hem te unrooten zonder sporen achter te laten, zodat als ik hem een keertje terug moet sturen dat ze niks door hebben?
Alvast heel erg bedankt,
Tim