Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Martijn82

Martijn82

  • Lid sinds 15 juli 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • #1
  • 4 juni 2013
  • 13:19

Sinds twee weken (na vakantie in het buitenland) werkt de locatieservice op met One X niet meer (goed). Google Now en Buienalarm geven aan dat deze uitgeschakeld is en vragen hem in te schakelen, maar alle vier de vinkjes bij ‘Instellingen’ -> ‘Locatie’ staan aan. Apps als Accuweather geven aan ‘huidige locatie’, maar dus niet meer de plaatsnaam. GPS werkt verder prima volgens mij, ik kan gewoon navigeren met Maps.

Wat kan ik doen? Ik heb al meerdere keren de vinkjes uit en aangezet. Ook heb ik Locations meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en de telefoon enige tijd uitgezet. De verbindingen als Wifi en Mobiele gegevens staan gewoon aan.

Hopelijk weet iemand een oplossing.

stakie75

stakie75

  • Lid sinds 25 augustus 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • #2
  • 26 juni 2013
  • 21:35

Heb ik ook gehad en zelfs nog regelmatig. Bij mij helpt opnieuw starten, dus apps sluiten en opnieuw starten. Niet afsluiten en dan weer opstarten.
Soms moet ik dat 3x per week en soms enkele maanden niet.
Heb al contact gehad daarover met HTC, maar daar kon niemand mij helpen en een antwoord geven helaas.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.