Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Powerkiter

Powerkiter

  • Lid sinds 02 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 9 juli 2013
  • 22:42

Sinds de laatste software update, 3.20.401.1, heb ik problemen met mijn bereik.
Mijn bereik gaat als een jo-jo op en neer. Soms één streepje, het volgende moment
weer 5 of regelmatig helemaal geen bereik meer. Dan krijg ik de melding -Geen Dienst
beschikbaar-. Zet ik mijn mobiel uit en weer aan dan heb ik wel weer (matig) bereik.
Ik heb Vodafone als provider maar het probleem ligt niet aan de signaalsterkte van
Vodafone want ik heb dit probleem door heel Nederland. Mijn Wi-Fi werkt trouwens
wel prima. Machtig irritant dat je niet op je signaalsterkte kan vertrouwen.
Mijn serienummer is SH29BW105835. Mijn smalbandversie is 5.1204.162A.29 en mijn
instelling is GSM/WCDMA.

Ren3

Ren3

  • Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #2
  • 10 juli 2013
  • 07:17

mischien kun je je mobiel resetten dat het dan weer normaal word?

Powerkiter

Powerkiter

  • Lid sinds 02 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 14 juli 2013
  • 21:51

Ren3
mischien kun je je mobiel resetten dat het dan weer normaal word?

Helaas, resetten had geen gevolgen. Ik probeer nu te achterhalen of
het een gevolg kan zijn van bepaalde apps op mijn toestel.

Ren3

Ren3

  • Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #4
  • 15 juli 2013
  • 06:36

heb je hard reset ook geprobeerd?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.