Wie kan mij vertellen hoe ik mijn E-mail adressen uit mijn PC ( Thunderbird en ziggo account ) in mijn HTC ONE X krijg. E-maile op de HTC gaat niet via Gmail/outlook/hotmail, maar via een ziggo account. Gelijk aan de PC
Bewerkt (12 juli 2013 15:57)
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn E-mail adressen uit mijn PC ( Thunderbird en ziggo account ) in mijn HTC ONE X krijg. E-maile op de HTC gaat niet via Gmail/outlook/hotmail, maar via een ziggo account. Gelijk aan de PC
Kun je je titel aanpassen? De huidige titel beschrijft niet je vraag volledig
Dat kan bijvoorbeeld door in Thunderbird je contacten op te slaan in een (enkele) vcf (visitekaartje). Als je deze vcf met je telefoon opent krijg je de optie deze te importeren in je contactenlijst.
[mod]Kun je je titel aanpassen? De huidige titel beschrijft niet je vraag volledig[/mod] Dat kan bijvoorbeeld door in Thunderbird je contacten op te slaan in een (enkele) vcf (visitekaartje). Als je deze vcf met je telefoon opent krijg je de optie deze te importeren in je contactenlijst.
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn E-mail adressen uit mijn PC ( Thunderbird en ziggo account ) in mijn HTC ONE X krijg.
E-maile op de HTC gaat niet via Gmail/outlook/hotmail, maar via een ziggo account. Gelijk aan de PC