Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ota update gaat wel vaker fout met een custom rom.
kijk anders even op de site van de rom maker michien hebben ze daar een oplossing voor jou probleem, bijv een wipe cache en dalvik cache in recovery voordat je een ota update doet.
anders maak eerst een backup met titanium backup of een andere backup app van je instellingen en apps en flash je de hele rom 10.2 en zet je backup weer terug.
bij het flashen van een compleet nieuwe rom wordt altijd een data factory reset voorgestelt in recovery om problemen met het booten van een nieuwe rom te voorkomen, hangen op het splashscreen enz..
Een update van CM 10.1 naar 10.2 is een update van Android 4.2 naar 4.3. Bij zo'n grote update is vaak een fabrieksreset nodig vanuit de recovery.
Hallo,
Momenteel draai ik op mijn One X de custom ROM Cyanogenmod 10.1.3. Een paar weken geleden kreeg ik een update binnen dat 10.2 uit was (de stable version). Downloaden OTA ging prima, maar tijdens het installeren bleef hij hangen in het splash-screen. Dit tot gevolg dat ik nu weer 10.1.3 draai. Na handmatig downloaden en via de recovery installeren gebeurde hetzelfde. Weet iemand hoe dit komt? Vooral gewoon via de telefoon OTA installeren en updaten en dan vastlopen vond ik raar..
Tnx alvast!