Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je link is Kapûtt. Er zit achter de .nl nog een . (punt) ;)
Ik ga hem niet kopen, was grote fan van HTC. Maar na beloftes over updates met mijn Desire HD die nooit kwamen, en een sneue actie om het goed te maken... Zou ik liever wat anders kopen. Er is voor minder geld veel meer moois!
Ik ga hem zoizo kopen! mag al paar weekjes mijn abbonement verlengen maar heb met smart zitten wachten op de HTC One. Nu dus nog eventjes geduld en wachten tot die te koop is in nederland. Dan meteen kopen! echt een super mobiel!
[QUOTE=appie21;383748]Ik ga hem niet kopen, was grote fan van HTC. Maar na beloftes over updates met mijn Desire HD die nooit kwamen, en een sneue actie om het goed te maken... Zou ik liever wat anders kopen. Er is voor minder geld veel meer moois![/QUOTE] Veel meer moois zal ik niet zeggen dat is een kwestie van smaak, zelf altijd htc fan geweest maar vind deze niet mooi en ook blinkfeed erg lelijk en druk(deze valt dan wel uit te zetten) Ik ga dit keer voor een Sony xperia Z wie weet over 2 jaar wel weer een htc.
appie21;383748
Ik ga hem niet kopen, was grote fan van HTC. Maar na beloftes over updates met mijn Desire HD die nooit kwamen, en een sneue actie om het goed te maken… Zou ik liever wat anders kopen. Er is voor minder geld veel meer moois!
Vannacht gedroomd dat mijn OneX kapot was. Kan niet anders dat dat een teken was :thumbs: Ik ga m 14 maart kopen! :)
Hij staat in bestelling.... :thumbs:
na de aanfluiting met de sensation en de htc one x geen htc meer voor mij.
Wie van jullie gaat de htc one kopen ? En waar de goedkoopste die ik gezien heb is 622 euro bij [URL]https://www.studentmobiel.nl/htc-one?internet=&plan_id=&plan_length=24&provider_id=1&renewal=&gclid=CN-okqPHyLUCFeXKtAodDRQAkg[/URL] Deze is wel branded tmobile