Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Linkje loopt dood.
Ben geef fan van dergelijke folies, is het eerste wat eraf gaat als ik een nieuw toestel uit de doos haal, maar das een persoonlijke mening.
Kwalitatief denk ik niet dat er veel verschil zit tussen dergelijke screen protectors.
daikenas08;395676
Linkje loopt dood.
Ben geef fan van dergelijke folies, is het eerste wat eraf gaat als ik een nieuw toestel uit de doos haal, maar das een persoonlijke mening.
Kwalitatief denk ik niet dat er veel verschil zit tussen dergelijke screen protectors.
de link: HTC One Screenprotector voor het display - MobielBereikbaar.nl en dan gaat het om product: ZAGG Screen InvisibleSHIELD - HTC One
Loïs;395722
de link: HTC One Screenprotector voor het display - MobielBereikbaar.nl en dan gaat het om product: ZAGG Screen InvisibleSHIELD - HTC One
wimstradamus;399860
Dit merk voor meerde telefoons gehad, is goed genoeg.
Brando is ook een merk met goede ervaringen.
hallo,
Ik wil misschien deze scherm folie halen, maar ik weet niet of dit wel een goed, sterk folie is. Kan iemand hier meer over zeggen? b.v.d.
De naam: ZAGG Screen InvisibleSHIELD - HTC One
Site waar je dat kan vinden: link
Loïs