Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

GraadCias

GraadCias

• Lid sinds 28 februari 2013
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 23:42

Hoe lang houdt de accu van jouw ONE het vol bij intensief gebruik?
Ik heb het gevoel dat die van mij niet goed is…. :shy:

Bewerkt (30 april 2013 23:42)
Shaif

Shaif

• Lid sinds 14 oktober 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 08:12

Ik heb bij zwaar tot intensief gebruik na 16 uur nog 32 % over. Ik heb verschillende reviews gelezen waar men "klaagt over de accu. Echter met de spaarstand aan, is het met intensief gebruik zeer goed te doen. Hoeveel uur haal jij met jouw accu? Ik kijk geen films op de One en beluister ook geen muziek. Mijn gebruik bestaat uit: Twitter, Instagram,Google+ en Internetten

Bewerkt (1 mei 2013 08:12)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 08:45

Ja precies het ligt er ook aan wat je er mee doet zo deed ik met mijn one x al 1,5 dag, en nu ik de xperia z heb doe ik er 2 dagen mee als ik wil.

Mijn verbruik bestaat dan ook uit

- Geen films
- Geen muziek ( Nog steeds via me ipodje)
- Geen Bluetooth aan al aan aantal jaar
- Geen Wifi staat standaard uit
- Spelletjes speel ik er ook niet op staan er wel op doe er niks mee.
- Scherm staat automatische modus
- Beetje apps checken onderweg soms thuis en op me werk heb ik de pc
- Beetje whatsapp als die binnen komt
- Internetten ook niet heb ik een pc en laptop voor alleen als ik buiten iets zou moeten opzoeken

Het ligt er maar net aan wat je met je telefoon doet, als jij hem veel gebruikt is het toch een full hd scherm wat constant aan staat wat veel verbruikt.
Bij de one x haalde ik de 1,5 door de energiebesparende modus aan te zetten.

Bewerkt (1 mei 2013 08:45)
GraadCias

GraadCias

• Lid sinds 28 februari 2013
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 09:05

De eerste dagen ben ik bijna continu ermee bezig geweest met van alles uit proberen en diverse apps te installeren, maar na zeven uurtjes was het wel gebeurt met de accu. (in spaarstand)

Ik zal nu eens in de gaten houden hoelang ie het vol houdt bij minder intensief gebruik.

Bewerkt (1 mei 2013 09:05)
Shaif

Shaif

• Lid sinds 14 oktober 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 09:39

Het schilt inderdaad hoe het apparaat gebruikt wordt. Ik ben in de luxe positie waarbij ik verschillende dingen doe op verschillende toestellen. Bijv MP3's luisteren doe ik op mijn S3 via Bluetooth. Twitter en Instagram doe ik voornamelijk op de HTC one maar Whatsapp doe ik op alle toestellen (One, iPhone 4s, iPhone 5 en s3). En iMessage uiteraard alleen op de iPhone's

Bewerkt (1 mei 2013 09:39)
sjaak1960

sjaak1960

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 10:23

Ik red het makkelijk 1 dag met mijn accu.
Doe regelmatig Whatssapp en lees continu nieuws items en maak redelijk veel foto's/video's
Hij staat bij mij op de spaarstand en dit scheelt natuurlijk een slok op de borrel
Deze spaarstand heb ik ook op mijn Padfone 2 en werkt perfect.

Bewerkt (1 mei 2013 10:23)
mennovj

mennovj

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 22:43

Heb ook het idee dat mijn batterij niet goed is. Als ik m'n scherm aan heb staan (helder) en ik zit te internetten in de trein, is het in 4 uurtjes gedaan. Als ie in mijn zak zit gaat de batterij vaak wél heel goed mee, maar daar heb ik m'n telefoon natuurlijk niet voor… Morgen maar eens een batterytest gaan doen

Bewerkt (2 mei 2013 22:43)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 09:02

mennovj;403663
Heb ook het idee dat mijn batterij niet goed is. Als ik m'n scherm aan heb staan (helder) en ik zit te internetten in de trein, is het in 4 uurtjes gedaan. Als ie in mijn zak zit gaat de batterij vaak wél heel goed mee, maar daar heb ik m'n telefoon natuurlijk niet voor… Morgen maar eens een batterytest gaan doen

Als je 4 uur lang je scherm op helder aan heb is het logisch dat een batterij leeg schiet, je moet ook niet vergeten dat het een full hd scherm is.
Je scherm op volledig helder is sowieso niet verstandig als je veel doet.

Bewerkt (3 mei 2013 09:02)
Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 10:14

Ik gebruik op mijn LG o2x de applicatie Greenify in combinatie met BetterBatteryStats.

Greenify is gewoon zwarte magie, dat kan niet anders ;-). Het zet de door jouw uitgekozen applicaties in hybernation als deze niet gebruikt worden. Zo kunnen ze geen wakelocks veroorzaken wat extra batterij verbruikt. Handig voor facebook etc.., dat zijn toch wel vaak de applicaties die op de achtergrond je accu leegtrekken.

Ik gebruik BetterBatteryStats voor het opzoeken van wakelocks. Ik heb pakweg 120 applicaties op mijn telefoon staan, dan is het handig om bij te kunnen houden welke zich misdragen :-).

Voor beide applicaties heb je wel root toegang nodig. Maar dat is niet zo'n probleem voor de HTC One.

Informatie linkje:
The Total Newb's Guide to Wakelocks - xda-developers

Bewerkt (5 mei 2013 10:14)
congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 09:37

Len;404059
Ik gebruik op mijn LG o2x de applicatie Greenify in combinatie met BetterBatteryStats.
Voor beide applicaties heb je wel root toegang nodig. Maar dat is niet zo'n probleem voor de HTC One.
Voor BBS is geen root nodig. Een eenvoudigere app is WakeLockDetector om apps te vinden die je batterij leegtrekken.

Bewerkt (7 mei 2013 09:37)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.