Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wat kan je doen als je dit heb gedaan?
roan_050;405070
wat kan je doen als je dit heb gedaan?
pklijzing;405117:thumbs:
Topic als belangrijk gemarkeerd
Dank voor de erkenning
Handige tut, en je bedankt netjes voor de erkenning. Maar eerlijk gezegd vind ik wel dat je de bron erbij had mogen vermelden.
hasson2000 is toch maar weer degene die het proggie heeft gemaakt. Dus die hoort erkenning te krijgen, jij hebt alleen vertaald, had er dan op zijn minst Bron vermeld met links naar de topic van Hasson zelf. En dan gebruik je ook nog zijn link terwijl hij er toch duidelijk bij schrijft.
PLEASE DO NOT POST IT ELSEWHERE WITHOUT MY PERMISSION!
I have seen multiple sites who copy and paste my work to their site! If I do not approve of it, then do not do it! it will discourage me from adding updates since it is being used for their own benefits!
LInk naar orginele thread​HTC One (M7) All-In-One Toolkit V1.2 - xda-developers
En Hier iemand die een handige video guide heeft gemaakt ​How To Unlock Bootloader & Root - USER FRIENDLY - xda-developers
niekie;405226
Handige tut, en je bedankt netjes voor de erkenning. Maar eerlijk gezegd vind ik wel dat je de bron erbij had mogen vermelden.
hasson2000 is toch maar weer degene die het proggie heeft gemaakt. Dus die hoort erkenning te krijgen, jij hebt alleen vertaald, had er dan op zijn minst Bron vermeld met links naar de topic van Hasson zelf. En dan gebruik je ook nog zijn link terwijl hij er toch duidelijk bij schrijft.
PLEASE DO NOT POST IT ELSEWHERE WITHOUT MY PERMISSION!
I have seen multiple sites who copy and paste my work to their site! If I do not approve of it, then do not do it! it will discourage me from adding updates since it is being used for their own benefits!
LInk naar orginele thread​HTC One (M7) All-In-One Toolkit V1.2 - xda-developers
En Hier iemand die een handige video guide heeft gemaakt ​How To Unlock Bootloader & Root - USER FRIENDLY - xda-developers
pklijzing;405228Inderdaad is het netjes als de bron vermeldt wordt, bij deze dan ook aan TS om dit te doen.
Wat betreft het “Please do not post it elsewhere….”, dat heeft betrekking op de toolkit zelf. De toolkit mag niet ergens ter beschikking worden gesteld zonder toestemming van de maker. Aangezien de downloadlink in de startpost leidt naar de downloadlink van de maker zelf is dat geen probleem.
Bronvermelding ge-added.
Inderdaad stom van me, heb de tut eerst in Word gemaakt en gewoon niet ver genoeg gecopy-pasted bij het online zetten.
Overige tut's welke ik in het verleden heb geschreven voor AW-forum (oa voor de HTC Desire) heb ik ook altijd netjes voorzien van bronvermelding, ben me ook absoluut bewust dat dit wel zo netjes is.
Handige turtial man! Ga denk ik zelf voorloppig mijn one nog niet rooten maar dat zij ik bij mijn s3 eerst ook :p
Netjes.
Denk alleen niet dat ik mn one ga rooten en flashen.
Destijds met mn hero wel gedaan, alleen werd er niet stabieler op helaas.
Noch de auteur van deze howto, noch AndroidWorld zijn aansprakelijk voor eventuele schades aan de telefoon. Onderstaand geschied op eigen risico.
Met onderstaande howto wordt je One teruggezet op fabrieksinstellingen. Maak een backup!
Benodigdheden
Benodigde software
Stappenplan
7861
7860
’. Vervolgens klik je op de groene button ‘begin Unlock Bootloader’.
Bovenstaande is natuurlijk alleen mogelijk door het werk van Hasoon2000 (lid van XDA Developers), ik ben slechts degene wie het vertaald heeft.