Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat camera probleem ben ik nog niet tegengekomen.
Blinkfeed is inderdaad wat te amerikaans voor mijn smaak en mist de opties die ik verwacht had.
Heb ook een minpunt te melden, het Beats Audio ruist als je met oordoppen een filmpje kijkt. Vooral op stillere momenten is dit zeer te merken. Weet niet of dat gewoon altijd zo is bij Beats? (dit is mijn eerste apparaat met Beats)
RMike
Heb ook een minpunt te melden, het Beats Audio ruist als je met oordoppen een filmpje kijkt. Vooral op stillere momenten is dit zeer te merken. Weet niet of dat gewoon altijd zo is bij Beats? (dit is mijn eerste apparaat met Beats)
LenNee zo vervelend is het niet, alleen bij het kijken van filmpjes op laag volume en momenten dat er vrijwel niks gezegd word.RMike
Hmm, ik heb dat probleem zelf nog niet ondervonden. Maar op zich is het logisch, want je audio wordt hardware matig, maar ook virtueel geboost. Dan kan er ruis ontstaan. Als het erg vervelend is moet je hem ruilen.
Goedemorgen allemaal,
Ik heb ook een paar minpuntjes van de Htc One.
De mailapplicatie kan mijn mail niet goed doorgeven, ik moet altijd op afbeeldingen openen klikken!!
Bij mijn Htc Incredible S had ik dit probleem niet,omdat je zelf kon bepalen wat hij opent.
De accuduur valt zwaar tegen. Hij moet echt elke dag aan de lading.
Wat boeit het dat ie iedere dag aan de lader moet, je woont in een huis met stopcontacten neem ik aan ?
Richard38
Goedemorgen allemaal,
De mailapplicatie kan mijn mail niet goed doorgeven, ik moet altijd op afbeeldingen openen klikken!!
Bij mijn Htc Incredible S had ik dit probleem niet,omdat je zelf kon bepalen wat hij opent.
Richard38Het is bewust gedaan dat de foto's/plaatjes in de mailtjes niet doorkomen.
Goedemorgen allemaal,
Ik heb de One nu een paar weken. Ik ben tevreden over het toestel. Wat mij wel opvalt is het energieverbruik bij het navigeren. Ik heb al diverse toestellen gehad (IOS, WP 7&8 en Android). Wanneer ik deze telefoons voor navigeren gebruikte in de auto (aangesloten op de stroom), dan laadde hij tevens de batterij op. Nu blijkt dat het niveau van de batterij van de One langzaam afneemt wanneer ik hem aansluit in mijn auto en tegelijkertijd TomTom gebruik. Vanmiddag na een uur navigeren liep het batterijniveau terug van 63% naar 61%. Had ik vroeger na een paar uur navigeren een volle batterij, nu loop ik het risico met een lege batterij te eindigen. Kan iemand mij uitleggen waarom de One dit problemen heeft?
Beste AW lezers!
Ik heb de HTC One nu ongeveer 2 weken, en ben er erg tevreden over! Maar toch heb ik hier en daar wel een paar minpuntjes:
Ik installeer nu Android 4.2.2. via TrickDroid 7.5.0., dus misschien is dat ondertussen al verholpen.
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over de HTC One