heb wat geëxpirimenteerd met de camera en ik moet zeggen het valt me helemaal niet tegen! Je kunt best veel met de instellingen doen om er mooie foto's mee te maken. Ben alle instellingen langs gegaan. Alleen……, de macromodus doet het volgens mij niet zoals het zou moeten doen. Als ik 'm in de macromodus heb staan en ik wil iets van heel dichtbij een foto maken, krijgt hij het niet voor elkaar om het scherp te stellen! Zijn er meer mensen met de One die hier last mee hebben?
Groet Albert
Hallo allemaal, heb wat geëxpirimenteerd met de camera en ik moet zeggen het valt me helemaal niet tegen! Je kunt best veel met de instellingen doen om er mooie foto's mee te maken. Ben alle instellingen langs gegaan. Alleen......, de macromodus doet het volgens mij niet zoals het zou moeten doen. Als ik 'm in de macromodus heb staan en ik wil iets van heel dichtbij een foto maken, krijgt hij het niet voor elkaar om het scherp te stellen! Zijn er meer mensen met de One die hier last mee hebben? Groet Albert
Hallo allemaal,
heb wat geëxpirimenteerd met de camera en ik moet zeggen het valt me helemaal niet tegen!
Je kunt best veel met de instellingen doen om er mooie foto's mee te maken. Ben alle instellingen langs gegaan.
Alleen……, de macromodus doet het volgens mij niet zoals het zou moeten doen. Als ik 'm in de macromodus heb staan en ik wil iets van heel dichtbij een foto maken, krijgt hij het niet voor elkaar om het scherp te stellen!
Zijn er meer mensen met de One die hier last mee hebben?
Groet Albert