Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
kijk eens bij instellingen/ weergave, gebaren en knoppen michien kun je daar iets veranderen.
ik draai geregelt custom rom's die hebben wel de mogelijkheid om jou probleem op te lossen, bijv tikken op het scherm ontwaakt het scherm is een van die opties, maar ja dat moet willen een custom rom.
heb je inmiddels de update android 4.3 binnen michien lost dan het probleem op.
focuscbik heb het al gevonden ga naar instellingen/toegankelijkheid en zet aan/uit knop beeindigen op uit.
Hallo allemaal,
Ik zit met een vraag. Als ik handsfree bel met mijn HTC One gaat mijn beeld uit na een paar seconden. Als ik weer beeld wil, dan moet ik de powerknop indrukken, maar dan hangt de telefoon mijn gesprek op. Ik weet niet waar ik dat kan wijzigen. Weet iemand dat?
Groeten Chris.
gizmobinkyfocuscbik heb het al gevonden ga naar instellingen/toegankelijkheid en zet aan/uit knop beeindigen op uit.
Hallo allemaal,
Ik zit met een vraag. Als ik handsfree bel met mijn HTC One gaat mijn beeld uit na een paar seconden. Als ik weer beeld wil, dan moet ik de powerknop indrukken, maar dan hangt de telefoon mijn gesprek op. Ik weet niet waar ik dat kan wijzigen. Weet iemand dat?
Groeten Chris.
succes.
Hallo allemaal,
Groeten Chris.