Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

focuscb

focuscb

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 20:56

Hallo allemaal,

Ik zit met een vraag. Als ik handsfree bel met mijn HTC One gaat mijn beeld uit na een paar seconden. Als ik weer beeld wil, dan moet ik de powerknop indrukken, maar dan hangt de telefoon mijn gesprek op. Ik weet niet waar ik dat kan wijzigen. Weet iemand dat?

Groeten Chris.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 november 2013
  • 23:01

kijk eens bij instellingen/ weergave, gebaren en knoppen michien kun je daar iets veranderen.
ik draai geregelt custom rom's die hebben wel de mogelijkheid om jou probleem op te lossen, bijv tikken op het scherm ontwaakt het scherm is een van die opties, maar ja dat moet willen een custom rom.
heb je inmiddels de update android 4.3 binnen michien lost dan het probleem op.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 6 november 2013
  • 16:25

focuscb
Hallo allemaal,

Ik zit met een vraag. Als ik handsfree bel met mijn HTC One gaat mijn beeld uit na een paar seconden. Als ik weer beeld wil, dan moet ik de powerknop indrukken, maar dan hangt de telefoon mijn gesprek op. Ik weet niet waar ik dat kan wijzigen. Weet iemand dat?

Groeten Chris.
ik heb het al gevonden ga naar instellingen/toegankelijkheid en zet aan/uit knop beeindigen op uit.

succes.

focuscb

focuscb

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 6 november 2013
  • 23:09

gizmobinky
focuscb
Hallo allemaal,

Groeten Chris.
ik heb het al gevonden ga naar instellingen/toegankelijkheid en zet aan/uit knop beeindigen op uit.

succes.

Heey gizmobinky,

GEWELDIG, nooit meer gedacht aan de toegankelijkheid.
Bedankt, ik ben blij.

Groeten

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.