Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 20 januari 2014
  • 17:08

Kenners, ik ben ten einde raad…

Mijn HTC One heeft tijdje geleden een ROM niet helemaal geïnstalleerd zoals het hoort en start niet meer op. Helaas kom ik ook niet meer in recovery (ook niet na opnieuw sideloaden via fastboot voor zowel TWRP en CWM). Ook een RUU mag niet baten, bij start installatie, kan hij toestel vinden, maar verbinding wordt verbroken als hij wil gaan rebooten en het HTC-logo blijft zichtbaar.

Heb zelf nog maar vrij weinig opties wat ik zelf zou kunnen doen, iemand van jullie nog een advies?

Het toestel draaide op ARHD, S-ON en unlocked.

Uhmmmm…. Android?

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 20 januari 2014
  • 17:17

Het simpele commando ‘fastboot erase cache’ zorgde ervoor dat ik weer in de recovery kon komen. Nu nieuwe ROM aan het flashen, probleem fixed!

Bewerkt (20 januari 2014 18:00)

Uhmmmm…. Android?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 januari 2014
  • 21:22

allereerst mooi dat je het zo opgelost hebt met ‘fastboot erase cache’ om weer in recovery te komen dat wist ik niet.
dat je niet meer in recovery kunt komen kun je toch de recovery via fastboot flashen, of kon dat ook niet meer en heb je daarom ‘fastboot erase cache’ gedaan.
wat sideload betreft daar heb ik soms ook problemen mee zowel twrp als cwm recovery dat veschilt per versie.
tip!! zorg dat je htc one s-off maakt dan kun je om wat voor een probleem dan ook altijd weer terug naar stock met fastboot oem rebootRUU om vervolgens een stock rom te pushen als je hboot nr bijv te hoog is voor de laatste ruu installer die dan een foutmelding geeft, s-off lost dit probleem op.

Bewerkt (20 januari 2014 21:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.