Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2014
  • 16:11

Excuses voor de verwarring gizmobinky, maar mijn reactie was eigenlijk voor de TS bedoeld.

focuscb

focuscb

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2014
  • 16:12

Ik heb inderdaad al een Stock RUU.exe geprobeerd te installeren maar ik krijg telkens een foutmelding, hetzelfde als bij sideload. Hij stop met de installatie na het zenden van het bestand. Ik vanavond nog even een stock rom proberen. Maar ik ben er gisteren ook al lang mee bezig geweest en het lukte toen ook al niet. Ik meld me vanavond wel weer na installatie.

Bedankt voor het meedenken allebei. Geweldig.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 maart 2014
  • 17:18

Audiowaste
Excuses voor de verwarring gizmobinky, maar mijn reactie was eigenlijk voor de TS bedoeld.
hi hi kan gebeuren he

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 maart 2014
  • 17:23

focuscb
Ik heb inderdaad al een Stock RUU.exe geprobeerd te installeren maar ik krijg telkens een foutmelding, hetzelfde als bij sideload. Hij stop met de installatie na het zenden van het bestand. Ik vanavond nog even een stock rom proberen. Maar ik ben er gisteren ook al lang mee bezig geweest en het lukte toen ook al niet. Ik meld me vanavond wel weer na installatie.

Bedankt voor het meedenken allebei. Geweldig.
even een tip!! als je adb sideload gebruikt voordat je het bestand puched even het comando “adb devices”" uitvoeren als adb sideload geactiveerd is anders mislukt het pushen.

dan krijg je zoiets als dit hieronder en er staat dan sideload achter het nummer en hij is dan klaar voor het pushen.
Microsoft Windows
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Program Files (x86)\Minimal ADB and Fastboot>adb devices
List of devices attached
FA35AW915465 sideload

C:\Program Files (x86)\Minimal ADB and Fastboot>
en een wype data wype dalvik cache voor het puchen
en ik heb ook een tip betreft welke recovery erop staat ik heb al wel eens vaker meegemaakt dat bepaalde recovery bult nummers niet werken met adb sideload het is maar dat je het weet.

de laatste twrp recovery kun je hierdownloaden.

en als dat ook niet wil kun je ook nog een USB MICRO OTG KABELgebruiken kopieer een rom naar een usb stick sluit je otg kabel aan met usb stick en flash een rom in recovery.

Bewerkt (20 maart 2014 17:47)
focuscb

focuscb

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2014
  • 20:43

Ik ben nu alweer een hele tijd bezig om de RUU.zip te installeren. Ik doe precies wat er staat, maar volgens mij is mijn HTC One echt dood.
Steeds weer krijg ik de melding (FAILED (remote: 42 custom id check fail) Ik snap er niks van.
Ondertussen lukt het dus nog steeds niet. Ik ben tever gegaan volgens mij.

Ik heb trouwens HBoot 1.55 ik weet niet of dat uitmaakt, maar ik zie soms zoiets staan bij een Rom die ik wil hebben.

Bewerkt (20 maart 2014 20:44)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 maart 2014
  • 21:14

ik denk dat je het verkeerde bestand probeerd te flashen omdat je FAILED(remote: 42 custom id check fail}je telefoon zegt het al ID CHECK FAIL.
plaats even precies hier wat er in je bootloader staat dan kan ik je beter helpen.
en ook niet belangrijk kun je nog in de custom recovery? komen en welke recovery is het?
je mag me ook een mail sturen dan neem ik wel contact met je op.
laats heb ik ook nog iemand geholpen uit het westen van het land die een htc one had die deed ook niets meer hij bij me aan huis geweest met 10 minuten had ik hem weer aan de praat.

Bewerkt (20 maart 2014 21:29)
focuscb

focuscb

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2014
  • 22:11

Ik stop er maar mee.
Nu heb ik weer S-on en ik krijg hem niet meer S-off.
Nu kan ik helaas niks meer. Kan je dan ook nog wat?
Ik vind je hulp super en waardeer dat zeker.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 maart 2014
  • 22:50

je had hem s-off moeten laten maar ja:/
als je nog in recovery kunt komen download dezerom MaximusHD 33.0.0.
zorg in ieder geval dat je de juiste recovery erop hebt staan wat de site voorstelt of hoger in bult nummer.
verander de naam van de rom MaximusHD 33.0.0. die gedownload hebt in“rom” en en kopieer hem naar de map Minimal ADB and Fastboot sluit de map.
open Minimal ADB and Fastboot met de snelkoppeling.
boot in recovery en doe een wipe data,cache and dalvik sluit je telefoon aan op je computer en zet je phone in sideload mode.
type “adb devices” er komt een nummer met sideload erachter dit moet! anders doet hij het niet.
type “adb sideload rom.zip” en de rom wordt naar je phone gepushed dit kan even duren voordat het begint heb geduld, als het pushen klaar is gaat de instalatie verder op de phone volg de instukties en je rom wordt geflashed als alles klaar is reboot je telefoon waarna hij opstart met de nieuwe sofware dit kan ook weer even duren.

hier een filmpje hoe adb sideloadte gebruiken

Bewerkt (20 maart 2014 22:55)
focuscb

focuscb

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2014
  • 23:27

Goedenavond,

Na hetgeen hiervoor beschreven heb ik uiteindelijk een ander toestel.
Helaas weer met t-mobile-branded software. Ik wil eigenlijk een standaard HTC 4.4 rom geïnstalleerd hebben. Dus Origineel HTC. Hoe kan ik het nou het best aanpakken? De laatste keer ging dus niet goed.
Ik ben dus eigenlijk wel een beetje bang geworden voor rooten en dergelijke.

HTC One 4.3 T-Mobile
Hboot 1.55
S-on

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.