Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat moet de M7 zijn, volgens de man van Vodafone. Waar kan ik dat zelf eigenlijk zien? (mijn kennis is erg basic). Bedankt voor het verplaatsen, volgens mij is mijn kennis over dit forum ook nog iets te basic
Hier het zelfde probleem sinds een paar dagen :S
Ze zijn eigenlijk heel makkelijk uit elkaar te houden
M7 heeft 4,7 inch scherm
M8 een 5 Inch scherm
M7 heeft nog knoppen op dat zwarte paneel zitten touch knoppen, ook werkt het nog als je op het htc logo drukt.
M8 heeft onscreenknoppen die zitten dus boven die zwarte balk
Ook bij de instellingen als je gaat naar over de telefoon en dan telefoonidentiteit, hier staat bij mij HTC One_M8 dus de M7 zal ook zoiets als naam hebben met M7.
En bij de M7 staat als het goed is ook nog een beats audio logo achterop, ook de camera zit anders aan de achterkant
http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2014/03/HTC-One-M8-2014-VS-2013-Back-1280x853.jpg
Uiteraard heb je dan ook nog de Htc one Mini en sinds kort de htc one mini 2
je kunt de info van je telefoon ook zien dmv dit appje
dat je telefoon bevriest of langzaam wordt zou te maken kunnen hebben met third-part apps die op je toestel staan als er maar een problemen veroorzaakt kan dat als neven effect hebben dat je telefoon bevriest of langzaam wordt.
om te achterhalen of niet standaard apps {third-part apps} het probleem veroorzaken kun je je telefoon een poosje in safe mode zetten heb je het probleem niet meer dan zijn één of meer van je third-part apps het probleem zaak is om dan te achterhalen welke third-part app het probleem veroorzaakt.
een mogelijke oplossing is na een reset van het toestel niet alle third-part apps automatisch terug te zetten maar een voor een checken wie het probleem veroorzaakt.
is het probleem in safemode nog aanwezig kan het zijn dat er te veel ram geheugen wordt gebruikt {te veel apps open staan}
hier een filmpje hoe je htc one m7 in safemode te zetten.
Allereerst mijn excuses dat ik dit bericht waarschijnlijk in het verkeerde forum post. Ik wilde het bij HTC zetten maar daar kon ik geen topic open. Ik hoop dat jullie mij toch kunnen en willen helpen. Ik heb sinds april een HTC One, hiervoor heb ik 1 juli een update gekregen en sindsdien werkt de “app” om te bellen slecht.

Als ik gebeld wordt dan bevriest het hele scherm, ik kan dus niet opnemen, waarna ik óf de telefoon aan en uit moet zetten door de knop lang ingedrukt te houden. Of ik wacht totdat de boodschap in beeld komt dat de app “htc.telefoon” (of iets dergelijks) niet reageert en of ik deze wil beëindigen, wil wachten of een rapport wil verzenden. Wachten heeft geen zin want dan gebeurd er een half uur niks. Als ik de app beëindig dan moet ik opnieuw mijn pincode invoeren waarna het weer gewoon werkt. Als ik echter een rapport verzend dan werkt het (meestal) meteen weer, dus zonder pincode invoeren.
Wat ook opvallend is, is dat het ook heel vaak op de carkit gebeurd. Altijd als ik gebeld wordt, nooit als ik zelf iemand bel. Dan neem ik op (via de kit zelf of telefoon maakt niet uit), waarna het scherm opnieuw bevriest, de ringtone van de carkit eindeloos door blijft gaan (heel irritant) maar ik kan dan wel gewoon bellen met de persoon in kwestie. Alleen wisselgesprekken komen dan niet binnen.
Ik heb inmiddels twee keer een fabrieksreset gedaan en op aanraden van Vodafone is er een nieuwe simkaart onderweg, hoewel mijn simkaart pas ongeveer 1,5 jaar oud is. Ik hoop dat iemand wijs kan worden uit dit verhaal, mijn technische kennis zit vooral in auto's en motoren en nauwelijks in telefoon en dergelijke. Kan iemand deze bron van ergernis helpen oplossen?